خودروی چینی ونوسیا در راه ایران، عکس

به گزارش تور کانادا، گجت نیوز نوشت: محصولات ونوسیا - Venucia شامل وی آنلاین و استار به گمرک رسیدند. در ادامه با مشخصات و امکانات دو خودرو V-Online و STAR آشنا خواهیم شد.

خودروی چینی ونوسیا در راه ایران، عکس

خبرها حاکی از آن است دو شرکت مکث موتور و نورا موتور برنامه واردات محصولات برند چینی ونوسیا را در دستور کار خود قرار دادند و به تازگی مدل های اولیه دو خودرو V-Online و STAR نیز وارد گمرک شدند.

بعلاوه این دو شرکت فرایند انجام تست های فنی این خودروهای وارداتی را نیز آغاز کردند. در ادامه با مشخصات این خودروهای نو بازار ایران آشنا خواهیم شد.

معرفی محصولات ونوسیا

ونوسیا وی آنلاین - V-Online

ونوسیا وی آنلاین در سال 2021 معرفی شده و به همین علت از لحاظ طراحی یک خودرو به روز محسوب می گردد. این شاسی بلند چینی که طبق پلتفرم نیسان قشقایی توسعه پیدا نموده در بازارهای هدف با نام های Big-V و Grand-V هم به فروش می رسد. از ویژگی های طراحی این خودرو می توان به جلوپنجره بزرگ با گرافیک مجذوب کننده در جلو، خطوط تیز در اطرف بدنه و بعلاوه چراغ های به هم متصل عقب با طراحی متفاوت اشاره نمود.

وی آنلاین به امکانات متعددی چون گرمکن صندلی های جلو، رادار نقطه کور، رادار خطی، 6 ایربگ، نور بالای اتوماتیک، گیربکس شیفت بای وایر، کلاستر و مانیتور یکپارچه، دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی و کروز کنترل مجهز شده است.

ونوسیا از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با پاشش سوخت مستقیم بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو انتقال پیدا می نماید. این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از نوع مولتی بهره می برد.

ونوسیا استار - STAR

ونوسیا استار نسبت به وی آنلاین از لحاظ طراحی ساده تر بوده و در نمای جلو آن برخلاف وی آنلاین شاهد جزئیات کمتری هستیم. البته به طور کلی زبان طراحی این خودرو به وی آنلاین شبیه بوده و تفاوت زیادی میان آنها وجود ندارد.

ونوسیا استار از امکانات بیشتری نسبت به وی آنلاین بهره می برد. در واقع این خودرو به امکاناتی چون تهویه دو ناحیه ای ، مانیتور 15.6 اینچی عمودی، ماساژور صندلی های جلو، رادار نقطه کور، رادار خطی، 6 ایربگ، نور بالای اتوماتیک، گیربکس شیفت بای وایر، کلاستر و مانیتور یکپارچه، دوربین 360 درجه، سنسور نور و باران، ترمز پارک برقی و کروز کنترل مجهز شده است.

ونوسیا استار از لحاظ ابعاد در سطح نیسان ایکسل تریل قرار گرفته است. این خودرو در بازارهای هدف با دو پیشرانه بنزینی و هیبریدی به فروش می رسد که مدل بنزینی آن از لحاظ مشخصات فنی کاملا مشابه نسخه وی آنلاین است.

D60 پلاس

ونوسیا دی 60 پلاس در بخش فنی به یک موتور 1.6 لیتری سری HR نیسان مجهز شده و بر اساس پلتفرم V نیسان توسعه پیدا نموده است. این پیشرانه می تواند قدرتی برابر با 121 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر را فراوری کند. گیربکس CVT ایکس ترونیک نیز وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ های جلو این سدان چینی را برعهده دارد.

ونوسیا D60 از امکانات متعددی چون تهویه مطبوع دیجیتالی، سانروف، نمایشگر لمسی ، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی و سیستم کنترل پایداری بهره می برد. طول این سدان به 4761 میلی متر، عرض آن 1803 میلی متر و ارتفاع آن نیز به 1487 میلی متر می رسد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1751

به "خودروی چینی ونوسیا در راه ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی چینی ونوسیا در راه ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید