دانشگاه های برتر آمریکای لاتین در سال 2020 معرفی شدند

به گزارش تور کانادا، نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز در رتبه بندی دانشگاه آمریکای لاتین در سال 2020 دانشگاه های برتر در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب را رده بندی کرد.

دانشگاه های برتر آمریکای لاتین در سال 2020 معرفی شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز در رتبه بندی دانشگاه های آمریکای لاتین 2020 از 13 شاخص عملکردی دانشگاه ها در حوزه های تدریس و آموزش، تحقیق و پژوهش، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی استفاده می نماید.

نظام رتبه بندی آموزش عالی تایمز در رتبه بندی دانشگاه آمریکای لاتین در سال 2020 دانشگاه های برتر در آمریکای لاتین و منطقه کارائیب را رده بندی نموده است. در این رتبه بندی 166 دانشگاه از 13 کشور آنالیز شده اند. این میزان سال گذشته 150 دانشگاه از 12 کشور بود.

دانشگاه Pontifical Catholic شیلی برای دومین سال پیاپی در رتبه برتر قرار گرفته است و دانشگاه های سائوپائولو و کمپیناس برزیل به ترتیب مقام های دوم و سوم را دارند. انستیتوی فناوری مونتری مکزیک مقام چهارم را دارد و نسبت به سال گذشته یک رتبه رشد داشته است.

برزیل با 61 دانشگاه دارای بیشترین تعداد دانشگاه در این رتبه بندی است و بعد از آن شیلی با 30 دانشگاه و کلمبیا با 23 دانشگاه در رده های بعدی قرار دارند.

جدیدترین دانشگاهی که به جمع برترین ها پیوسته است دانشگاه فدرال Uberlândia برزیل است که در رتبه 55 قرار گرفته است. یکی از دانشگاه های کشور جامائیکا هم برای نخستین بار در جمع 20 دانشگاه برتر قرار گرفته است.

کشور اروگوئه برای اولین بار به جمع دانشگاه های برتر 2020 تایمز پیوسته است و دانشگاه ORT اروگوئه در گروه 101-125 قرار گرفته است.

جدول 25 دانشگاه برتر آمریکای لاتین در سال 2020 از نظر نظام آموزش عالی تایمز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 618

به "دانشگاه های برتر آمریکای لاتین در سال 2020 معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های برتر آمریکای لاتین در سال 2020 معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید