تور ارزان هند: دره هندوستان منطقه ای زیبا در شهر اسفدن است

به گزارش تور کانادا، بیتوته/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده و گزارشات بدست رسیده، دره هندوستان منطقه ای زیبا در شهر اسفدن است.

تور ارزان هند: دره هندوستان منطقه ای زیبا در شهر اسفدن است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دره هندوستان از منطقه ها تفرجگاهی و بکر و زیبای شهر اسفدن خراسان جنوبی است. درباره علت نامگذاری این منطقه به نام دره هندوستان مطالعات زیادی شد، اما اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. آب سرد و گوارای دره هندوستان که از دل رشته کوه سرچشمه می گیرد، بر لطافت و زیبایی این منطقه افزوده است. انواع گیاهان دارویی و بوته های قیچ، تاغ و دشتی سرسبز و سرتاسر گل شقایق در بهار این منطقه را فرا می گیرد.

پوشش گیاهی قسمت کوهستانی نیز شامل درخت های انجیر وحشی، بنه، پسته کوهی و گز است و بوته های آویشن و زیره نیز در این منطقه به فراوانی یافت می گردد.آب النگ، مزار و چهل سنگ آب از جاذبه های منطقه تفریحی دره هندوستان است. آب النگ در سمت غرب واقع شده و به علت باتلاقی بودن به النگ سار یا آب النگ مشهور است. چهل سنگو (چهل سنگ آب) شامل حدود 40 حفره عمیق در دل کوه است که در زمستان مملو از آب می گردد و در بهار و تابستان مورد استفاده دامداران قرار می گیرد که به همین علت به چهل سنگو (سنگ آب) معروف است. سیل بند ورودی دره هندوستان با دیواره هایی به عرض 2 متر و ارتفاع 2.5 متر و با سنگ و ساروج احداث شده که بر اثر سیلاب پر از گل و لای است و در صورت بازسازی می تواند بر جذابیت منطقه بیفزاید. در این منطقه امکانات رفاهی و خدماتی از قبیل سرویس بهداشتی، آلاچیق و سکو نیز وجود دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1467

به "تور ارزان هند: دره هندوستان منطقه ای زیبا در شهر اسفدن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: دره هندوستان منطقه ای زیبا در شهر اسفدن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید