در سفر بالی به کدام کافی شاپ ها برویم؟

به گزارش تور کانادا، گردشگران در سفر به بالی اندونزی و حین بازدید از جاهای دیدنی شگفت انگیز می توانند به کافی شاپ های این جزیره نیز سری بزنند و یک فنجان قهوه ناب نوش جان نمایند.

در سفر بالی به کدام کافی شاپ ها برویم؟

بالی، یک مقصد گردشگری کامل است که هر نوع سرگرمی و جاذبه ای در آن پیدا می گردد؛ از منظره ها طبیعی و سواحل گرفته که علت اصلی مجذوب کنندهیت آن به شمار می فرایند، تا امکان کوه نوردی، غذا خوردن در برترین رستوران ها و برترین سرگرمی های آبی و ساحلی که برای گردشگران مهیا شده است. در این میان قطعا نوشیدن یک فنجان قهوه می تواند خستگی را از تن بیرون کند و حس آرامش خوبی به شما بدهد.

مردم بالی اهمیت زیادی به قهوه می دهند و از همین رو کافی شاپ های فوق العاده ای در این جزیره یافت می گردد که مکان های مناسبی برای نوشیدن قهوه، استراحت و حتی کارکردن به حساب می آیند. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم شما را با تعدادی از برترین کافی شاپ های بالی آشنا کنیم.

کافه استودیو سنیمان

کافه استودیو سنیمان (Seniman Coffee Studio) از جمله کافه های مطرح بالی است. سِنیمان در زبان اندونزیایی به معنای هنرمند است که نامی مناسب برای این کافی شاپ هنری به شمار می رود. دانه های قهوه در داخل همین کافه بو داده می گردد؛ اما این همه ماجرا نیست و غذاهای متنوعی با الهام از آشپزی متفاوت اندونزیای در منوی آن به چشم می خورد.

افراد عاشق قهوه به خاطر قهوه های درجه یک این کافی شاپ که از اندونزی، آفریقا و آمریکا تهیه می شوند و همین طور فضای دوست داشتنی آن، پای ثابت این محل هستند.

  • آدرس: No. 5 Jalan Sri Wedari, Bali, 80561, Indonesia

ریوالور اسپرسو

بعضی از گردشگران تور بالی، ریوالور اسپرسو (Revolver Espresso) را به عنوان برترین کافی شاپ در سمینیاک می دانند؛ بی علت نیست که نقدهای بسیار خوبی راجع به آن شنیده می گردد. مردم محلی و گردشگران خارجی عاشق قهوه، قهوه های فوق العاده این کافی شاپ را به شدت می پسندند؛ چه قهوه هایی که در اینجا ترکیب می شوند و چه قهوه های اصیل. این محل برای اینکه یک سروگردن از سایر کافی شاپ های سمینیاک بالاتر باشد، دکوراسیون مجذوب کنندهی دارد که شامل نقاشی های دیواری و نورپردازی های دیدنی می گردد.

  • آدرس: Gang 51 Jalan Kayu Aya, Bali, 80361, Indonesia

هانگری برد

هانگری برد (Hungry Bird) بین عاشقان قهوه و خانه به دوشان دیجیتال (digital nomads) بسیار محبوب است. خانه به دوشان دیجیتال معمولا در سفر هستند، به صورت آزاد و از راه دور کار می نمایند، به یاری تکنولوژی ارتزاق نموده و به شیوه کوچ نشینان زندگی می نمایند. در این کافه دنج، دانه های با کیفیت قهوه از اقصی نقاط مالزی تهیه و در محیطی دنج و آرام سرو می گردد؛ به طوری که بیشتر مشتریان دوست دارند تمام روزشان را در اینجا سپری نمایند. این کافه که در ساحل کانگو واقع شده است، حس وحالی جوان پسند و شاد و فضایی مدرن دارد. در این کافی شاپ به غیر از قهوه و نوشیدنی، غذاهای خوشمزه ای نیز برای وعده صبحانه و ناهار تهیه می گردد.

  • آدرس: No.86 Jalan Segara Perancak, Bali, 80361, Indonesia

آنومالی کافی

مجموعه زنجیره ای آنومالی کافی (Anomali Coffee) در هر جا که کافی شاپی را افتتاح نموده، فارغ از اینکه در جاکارتا، اوبود یا کوتا بوده، به معروفیت و محبوبیت رسیده است. این کافی شاپ، قهوه های درجه یکی برای مشتریان خود سرو می نماید که از منطقه ها مختلف اندونزی تهیه شده اند.

  • آدرس: Jalan Dewi Sri, Bali, 80361, Indonesia

کرنر هاوس

کرنر هاوس (Corner House)، کافی شاپی دنج و مجذوب کننده در خیابانی پرجنب وجوش در سمینیاک است که محلی فوق العاده برای استراحت، صرف یک صبحانه دل چسب و نوشیدن قهوه ای عالی به شمار میرود. در اینجا علاوه بر نوشیدنی هایی که بر پایه قهوه هستند، گلچینی فوق العاده از چای و غذاهای اصلی نیز سرو می گردد. برای مشتریان امکان نشستن در فضای باز نیز مهیا شده است تا بتوانند در زیر نور خورشید بالی، آفتاب بگیرند.

  • آدرس: Bali, 80361, Indonesia

کافه موس اکسپرسو

علاوه بر بوی قوی قهوه بوداده که در کافه موس اکسپرسو (Moose Espresso) به مشام می رسد، فضای سرزنده آن باعث جذب جوانان زیادی می گردد که برای استراحت و سرگرمی، این محل دنج را انتخاب می نمایند. این کافه را به خاطر اسپرسوهایش می شناسند؛ اما، این همه ماجرا نیست و دکوراسیون جالب و هنر شگفت انگیز لاته (تزیین قهوه) نیز در معروفیت این کافی شاپ بی تأثیر نبوده اند.

  • آدرس: 8A Jalan Batu Belig, Bali, 80361, Indonesia

سوکا اسپرسو

سوکا اسپرسو (Suka Espresso) از جمله کافی شاپ های معروف بالی است که به خاطر قهوه های معرکه، خدمات عالی و کارکنان خوش برخورد، هواداران زیادی بین مردم بومی و گردشگران خارجی دارد. قهوه های اینجا به معنای واقعی کلمه درجه یک هستند و در کنار وعده های غذایی لذیذ سرو می شوند.

سوکا اسپرسو که در منطقه ساحلی اولواتو (Uluwatu) قرار گرفته است، از محیطی ساده و دنج و آرام بخش برخوردار است و از همین رو هنگام گشت وگذار در ساحل می تواند گزینه ای فوق العاده برای استرحت باشد.

  • آدرس: No.10 Jalan Labuansait, Bali, 80361, Indonesia
منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1529

به "در سفر بالی به کدام کافی شاپ ها برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر بالی به کدام کافی شاپ ها برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید