راهنمای تور هلند از ویزا تا گشت شهری

به گزارش تور کانادا، به هلند سفر کنیم؟

در این مطلب قصد داریم تا ضمن معرفی تور هلند از جاذبه های گردشگری این کشور و ویژگی هایی که در خیابان های این کشور هویدا است دیدن کنیم.کشور هلند دارای جاذبه های بی نظیری است که برای اطلاع از تمام آن ها حتی اگر تا خاتمه این مطلب هم همراه ما باشید کافی نخواهد بود.

راهنمای تور هلند از ویزا تا گشت شهری

حتی اگر کتاب های زیادی نیز درباره هلند بخوانید باز هم نمی توانید خود را از دیدن باغ های گل فوق العاده شهر آمستردام محروم کنید.هلند را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنید تا بتوانید از این همه جاذبه و زیبایی دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

غذا در هلند

مردم هلند یکی از جمله مردمی هستند که علاقه زیادی به خوراکی های خوشمزه هستند و در هر کافه این کشور می توانید از این غذاها پیدا کنید.

یکی از خوراکی های خوشمزه و مورد علاقه مردم هلند پنیر گودا می باشد. این پنیرها در انواع مختلفی در کشور هلند وجود دارد که مردم عاشقانه آن ها را میل می نمایند.

پنیر گودا تنها در کشور هلند مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد بلکه در تمام دنیا متقاضیانی دارد اما نکته جالب این است که مردم هلند پنیر های گودای یک ساله یا بیشتر نیز دارند و میل می نمایند.

آن ها معتقدند هر چه پنیر گودا بیشتر می ماند طعم بهتری می گیرد و مردم لذت بیشتری از خورد این پنیرها می برند. یکی از معروف ترین پنیرهای گودا پنیر کهنه آمستردام است.

از دیگر خوراکی های محبوب این کشور که روزانه یش از هزار قطعه از آن در این کشور به فروش می رسد، پای سیب هلند است که طعم فوق العاده ای دارد. نا گفته نماند که سوسیس دودی که با گوشت گوساله تهیه می گردد یکی از خوراکی های حذف نشدنی در وعده های غذایی مردم هلند می باشد.

رنگ در هلند

به هلند می توان نام های زیادی نسبت داد. هلند را می توان کشور گل ها، کشور رنگ ها، کشور آزادی و کشور زیبایی ها خواند.در هر کوچه و خیابان هلند می توان رنگ های مختلف و متنوعی را دید. این رنگ ها در لباس های مردم و در و دیوار شهر پیدا است.

هلند به کشور گل ها مشهور است و باغ گل های زیادی دارد که گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. رنگ در این باغ ها شما را گیج خواهد نمود.مشام شما عطر گل ها را می بلعد و چشم هایتان در این همه رنگ و طرح و زیبایی توصیف ناپذیر غرق خواهید شد. هلند یکی از کشورهایی است که صنعت گردشگری بسیار قوی دارد.

هزینه تور هلند

قیمت تور هلند با توجه به زمان شرکت در آن و با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می دهد متفاوت می باشد.امروزه با افزایش نرخ پروازها و هزینه های دیگر نمی توان به طور قطعی قیمتی را برای تور هلند تعیین کرد به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

تور هلند

برای سفر به کشور هلند هم می توانید به طور فردی به این کشور سفر کنید و هم این که با شرکت در یک تور در بازه زمانی تعیینی به این کشور سفر کنید.تور هلند به شما این امکان را می دهد تا در زمانی محدود همراه با امکاناتی ویژه به کشور هلند سفر کنید و از جاذبه های گردشگری این کشور لذت ببرید.

در تور هلند می توانید فارغ از رزرو هتل و بلیط هواپیما و چگونگی گردش در شهرها تنها به سفر بپردازید و از امکانات تور ما بهره ببرید.مشاورین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری خبرنگاران آسمان در پشتیبانی سایت Tourekeshti در این جا هستند تا شما را در این امر کمک نمایند.

در ادامه به چند شهر برتر کشور هلند اشاره خواهیم کرد که هر کدام جاذبه های بی نظیری دارند که مردم را به خود جذب می نماید.

شهر آمستردام

آمستردام اولین شهر عظیم کشور هلند است که دارای جاذبه های بسیار زیبایی می باشد و هر سال تعداد زیادی از مردم را به خود جذب می نماید.

شهر آمستردام یکی از شهرهای بسیار زیبای دنیا است که دارای کانال های آبی بی نظیری می باشد و به عظیم ترین جاذبه گردشگری کشور هلند تبدیل شده است.موزه ملی هلند، میدان رامبراند، میدان دام، پل لاغر، بازار گل، ایستگاه مرکزی و … از جمله جاذبه های گردشگری بی نظیر کشور هلند می باشد.

شهر لیدن

یکی از شهرهای مهم علمی و فرهنگی دنیا است که جمعیتی بیش از صد هزار نفر دارد و به عنوان پنجمین شهر عظیم هلند شناخته می گردد.این شهر دارای جاذبه های بی نظیر و زیادی است که مسافران را به خود جذب می نماید و از جمله صنعت های رایج در این شهر پارچه بافی است.شهر لیدن با وجود طبیعت بی نظیری که دارد درست در جنوب کشور هلند واقع شده است و در همسایگی کشور لاهه می باشد.

شهر دلفت

این شهر زیبا بیش از هفتصد سال قدمت دارد و یکی از شهرهای بسیار زیبای هلند به حساب می آید که کانال های آبی آن بسیار معروف هستند.

این کانال ها که با کاشی های آبی و سفید تزیین شده اند بسیار در دنیا معروف هستند و حتی در بعضی از مغازه های شهر نیز این کاشی ها به اشکال گوناگون مانند گلدان، بشقاب و … به فروش می رسند.

دلفت یکی از معروف ترین شهرهای هلند است که می توان تمام نقاط شهر را با دوچرخه تماشا کرد و از این همه جاذبه و هوای سالم لذت برد.

اگر می خواهید از شلوغی آمستردام فرار کنید و ساعتی را در آرامش بگذرانید کافی است با طی کردن مسیری که کمتر از 1 ساعت از وقت شما را خواهد گرفت، به دلفت بروید.

منبع: تور کشتی
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 626

به "راهنمای تور هلند از ویزا تا گشت شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تور هلند از ویزا تا گشت شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید