رفیق کشی در کمپ تفریحی

به گزارش تور کانادا، پسر جوان که متهم است دوستش را در یک کمپ تفریحی به قتل رسانده ، در جلسه دادگاه ادعای جدیدی را مطرح نمود.

رفیق کشی در کمپ تفریحی

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، یکم آبان سال 97 ماموران پلیس فیروزکوه در جریان درگیری دو پسر جوان در یک کمپ تفریحی نهاده شده و بعد از حضور در محل با جسد پسر جوانی رو به رو شدند که به نظر می رسید بر اثر اصابت جسم سخت به سرش جان باخته است.

جست وجو در اطراف محل قتل شروع شد و چند دقیقه بعد پسر جوانی در حالی که کیسه ای مشکی در دست داشت شناسایی شد. او همچنین سنگی همراه داشت که روی آن آثار خون و مو وجود داشت.

پسر جوان به پلیس آگاهی منتقل شد و به قتل اعتراف کرد و گفت: من و سیامک با هم دوست بودیم و برای تفریح به فیروزکوه آمده و اینجا چادر زدیم. قرار بود چند روزی اینجا بمانیم اما اختلافی بین ما پیش آمد و با هم درگیر شدیم. او با چاقو به سمت من حمله کرد که من سنگی برداشتم و به سرش چند ضربه زدم که باعث مرگش شد. بعد هم فرار کردم که ماموران شناسایی ام نموده و بازداشت شدم.

در گزارش پزشکی قانونی هم اصابت جسم سخت به سر مقتول علت مرگ او اعلام شد. با تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادسرا برای فرهاد به اتهام قتل دوستش کیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد شد. مادر مقتول در این جلسه برای قاتل پسرش درخواست قصاص کرد و گفت: فرهاد حرف های دروغ بسیاری زده و حاضر به بخشش او نیستم.

فرهاد وقتی در صندلی نهاده شد ادعای جدیدی را عنوان کرد و منکر قتل دوستش شد . او در دفاعیاتش گفت: من و سیامک با هم دوست بودیم و هیچ مسئله ای با هم نداشتیم. آن روز برای خوشگذرانی کمپ زدیم که مرد نقابداری به ما حمله کرد. او می گفت این منطقه متعلق به اوست و نباید وارد آنجا می شدیم. او با ما درگیر شد و مرا کتک زد. بر اثر شدت کتک ها بیهوش شدم. زمانی که به هوش آمدم ، سیامک مرده بود . مرد نقابدار وقتی فهمید زنده هستم به تعقیبم پرداخت که فرار کردم. ماموران پلیس به من مشکوک شده و دستگیر شدم.

رئیس دادگاه: چرا سنگ خونین همراه داشتی؟

متهم به قتل : در کیسه مشکی وسایل من و سیامک بود و نمی دانم سنگ خونین چرا صورتجلسه شده است.

رئیس دادگاه : اما در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کردی؟

متهم به قتل: آن روز ترسیده بودم و تحت فشار روانی به قتل اعتراف کردم. من و سیامک هیچ درگیری نداشتیم و درخواست دارم تبرئه شوم.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات برای تصمیم گیری وارد شور شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 971

به "رفیق کشی در کمپ تفریحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفیق کشی در کمپ تفریحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید