رونمایی از آیپد پرو M4؛ باریک ترین محصول تاریخ اپل، عکس

به گزارش تور کانادا، امروز اپل نسخه های نو تبلت های آی پد ایر و آی پد پرو خود را در ویدئوی کوتاهی که در وب سایت خود منتشر کرد، معرفی کرد. این تبلت ها اولین مدل هایی هستند که پس از آخرین عرضه اپل در اکتبر 2022 رونمایی شده اند. این رویداد به قدری سروصدا به پا کرد که حتی سهام اپل نیز از آن بی بهره نماند و امروز بیش از یک درصد افزایش یافت.

رونمایی از آیپد پرو M4؛ باریک ترین محصول تاریخ اپل، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، اپل امروز در رویداد معرفی آیپدهای خود، از گران ترین و پیشرفته ترین تبلت خود یعنی آیپد پرو رونمایی کرد. این آیپد در دو میزان 11 اینچی و 13 اینچی عرضه خواهد شد. بعلاوه جالب است بدانید که اپل، آیپد پرو را باریک ترین محصول تاریخ خود می نامد، چرا که ضخامت آن 5.1 میلی متر است.

آیپد پرو از تراشه تازه اپل به نام M4 بهره می برد، این در حالی است که لپ تاپ های اپل در حال حاضر با تراشه های M3 ساخته و عرضه می شوند. به گفته اپل تراشه M4 یک تراشه فوق العاده قدرتمند برای هوش مصنوعی است.

بعلاوه آیپدهای پرو، نوع تازهی از نمایشگر OLED را خواهند داشت. فناوری به کار رفته در این صفحه نمایش، همان فناوری است که در آیفون ها دیده می گردد اما پیشرفته تر؛ در نتیجه صفحه نمایش های آیپد پرو، وضوح بیشتری نسبت به مدل های قدیمی خواهند داشت. برای ساخت این صفحه نمایش ها، فناوری OLED پیشرفته و با نام Ultra Retina XDR معرفی شده است.

امروز در رویداد رونمایی از تبلت های اپل، در کنار آیپد پرو از آیپد ایر و قلم اپل نیز رونمایی شد. این دو سری آیپد اولین مدل های تازه آیپد هستند که اپل از اکتبر 2022 عرضه نموده است. اپل از زمان عرضه آیپدها در سال 2011 بروزرسانی در خط فراوری خود نداشت، اما امروز با رونمایی از این آیپدها، هواداران خود را غافلگیر کرد. گفته شده است که از هفته آینده آیپدها در فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

منبع: cnbc

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1818

به "رونمایی از آیپد پرو M4؛ باریک ترین محصول تاریخ اپل، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از آیپد پرو M4؛ باریک ترین محصول تاریخ اپل، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید