سفر به شهرهایی باشکوه با معماری های پرجلال و جبروت

به گزارش تور کانادا، چه در پی ساختمان های ویرانه و خرابه های قدیمی باشید یا دلتان بخواهد از بناهای الهام بخش و حیرت انگیز تماشا کنید یا حتی اگر شیفته معماری مدرن و شیوه طراحی اسکار نیمِیِر باشید، مکان های که در اینجا به شما معرفی می کنیم برای به زبانه کشاندن شعله های برافروخته معماری در وجود شما طراحی شده اند.

سفر به شهرهایی باشکوه با معماری های پرجلال و جبروت

این که از کدام سبک و شیوه معماری لذت می برید امری کاملاً شخصی و سلیقه ای است. نقشه را دنبال کنید تا به مناره های پرپیچ وخم کلیساها قدم بگذارید یا به طاق های مرمرین و ویرانه ها و ابنیه فروریخته رومی سر بزنید. در این مکان ها با ساختمان های شگفت انگیز، طراحی های بی مانند و ایوان های پر زرق و برقی روبه رو خواهید شد که هوش از سرتان می برد. در ایوان بایستید و شاهکار دست بشری را تحسین کنید.

به سن پترزبورگ خوش آمدید

کلیسای Savior با سبک روسی سنتی خود درست در جایی ساخته شده که خون امپراتور الکساندر دوم در آنجا ریخته شده است. این کلیسا مناره ها پیازی بی همتایی دارد و در مقایسه با بیشتر ساختمان های کلاسیک و عجیب و غریب روسیه ظاهرش بسیار جالب توجه است.

به بارسلون خوش آمدید

سرتاسر بارسلون از جمله Sagrada Familia از طبیعت الهام گرفته است؛ ستون های شعبه دار این عمارت شبیه درختان است و نورهای آسمان در گنبدها درخشش طبیعی خورشید را در آن انعکاس می دهد که سمبل وحدانیت و بی همتایی خداست.

به پراگ خوش آمدید

کلیسای جامع سنت ویتوس قلب تپنده این ملت است. سبک معماری گوتیک بی تردید در افق تصویری برجسته و والا از این بنا را به رخ می کشد. وقتی وارد کلیسا می شوید، عمیقاً جذب هنرمندی های موزاییکی از مراسم آخرین فتوی در این کلیسا خواهید شد. این نقش و نگارها نشان از پرستش مسیح به وسیله چارلز چهارم را دارد.

به وین خوش آمدید

وین که در گذشته مرکز امپراتوری هاپسبورگ بود اکنون مرکز فرهنگ، اقتصاد و سیاست اتریش است. بازدیدنمایندگان و گردشگران وقتی در مکان های تاریخی وین قدم می زنند فکر می نمایند در حال بازدید از موزه هستند اما وین، فارغ از جنبه های اسطوره ای و قدیمی، جوانب پویا و جوانی هم دارد که بازدید از مکان ها و معماری های مدرن و امروزی اش را به شما پیشنهاد می کنیم.

به تفلیس خوش آمدید

معماری تفلیس، مرکز گرجستان، تلفیقی از معماری سنتی، شرقی و کلاسیک نو است. ارگ های سه گانه تفلیس از جذابیت های این شهر بر روی تپه و کنار ساحل واقع شده اند و گردشگران گوشه و کنار جهان را به خود جذب می نمایند. قدیمی ترین قصر تفلیس در امتداد رود تفلیس چشم نوازی می نماید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1629

به "سفر به شهرهایی باشکوه با معماری های پرجلال و جبروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به شهرهایی باشکوه با معماری های پرجلال و جبروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید