ضرورت پرداخت کامل ودیعه خودروهای طرح پیش فروش یک ساله

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران: معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر لزوم پرداخت کامل وجه معین شده برای هر خودرو به عنوان ودیعه پیش فروش یک ساله محصولات تاکید نمود.

ضرورت پرداخت کامل ودیعه خودروهای طرح پیش فروش یک ساله

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایکوپرس، معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر لزوم پرداخت کامل وجه مشخص شده برای هر خودرو به عنوان ودیعه پیش فروش یک ساله محصولات تاکید نمود.

در این اطلاعیه تاکید شده طبق مصوبات کمیته خودرو افراد برگزیده در طرح پیش فروش یک ساله، ملزم به پرداخت کامل وجه مشخص شده خودرو به عنوان ودیعه ثبت نام به حساب خودروساز هستند.

در طرح پیش فروش یک ساله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو نیز 45 هزار متقاضی منتخب باید وجوه مشخص شده در این طرح برای هر خودرو را به صورت کامل بپردازند، درغیر اینصورت و پرداخت وجهی کم تر از مبلغ اعلام شده، پس از خاتمه مهلت پرداخت، فرد مورد نظر از فرآیند ثبت نام حذف و فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.

این اطلاعیه تاکید نموده، بدیهی است، پرداخت مبلغی کم تر از وجه مشخص شده، هیچ گونه حقی برای متقاضیان در دریافت خودرو ایجاد نخواهد کرد.

مشتریان منتخب در این طرح تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 27 خرداد مهلت دارند مطابق ارقام اعلام شده، نسبت به واریز وجوه اقدام نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 574

به "ضرورت پرداخت کامل ودیعه خودروهای طرح پیش فروش یک ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت پرداخت کامل ودیعه خودروهای طرح پیش فروش یک ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید