فرو رفتن چوب غذا خوری چاپستیک در گلوی پسر 2 ساله

به گزارش تور کانادا، پزشکان پیروز شدند میله چوبی چاپستیک را از گلوی پسر 2 ساله ای که در حین خوردن سیب در گلویش فرو رفته بود بیرون بکشند.

فرو رفتن چوب غذا خوری چاپستیک در گلوی پسر 2 ساله

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، این پسر بچه در خانه در حال دوچرخه سواری بوده که مادرش به او سیب می دهد تا بخورد اما او تعادلش را از دست می دهد و از دوچرخه پایین افتاده و میله چوبی در گلویش فرو می رود.

به گفته پزشکان چینی گلوی لین لین در پی این حادثه به شدت آسیب دیده است وهنگامی که مادرش او را به بیمارستان منتقل کرد پزشکان بخشی از چوب را پشت گردنش مشاهده کردند.

پزشکان چینی دست به کار شده و بلافاصله لین لین را تحت عمل جراحی قرار می دهند. به گفته یکی از پزشکان بیمارستان لین لین بسیار خوش شانس بوده که از این حادثه جان سالم بدر برده است زیرا این میله چوبی می توانست صدمات جبران ناپذیری به کودک وارد کند.

چاپِستیک نوعی وسیلهٔ رایج برای خوردن غذا در آسیای شرقی است. این وسیله از دو میله باریک و سبک هم اندازه تشکیل شده‌است و در بین مردم این ناحیه، به عنوان جایگزینی سنتی برای قاشق، چنگال و کارد به کار می‌رود. مردمان چین، ژاپن، تایوان، کره جنوبی، کره شمال و ویتنام از چوبک برای خوردن غذا استفاده می‌کنند. در بعضی نقاط گرفتنش با دست چپ خلاف نزاکت است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 828

به "فرو رفتن چوب غذا خوری چاپستیک در گلوی پسر 2 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرو رفتن چوب غذا خوری چاپستیک در گلوی پسر 2 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید