قیمت غذاها در بارسلون

به گزارش تور کانادا، خوراک از مهمترین جذابیت های سفر محسوب میشود و برای هر قشری و هر سنی اهمیت فراوانی دارد، حتی ممکن است قیمت غذا روی بهای کلی سفر نیز تاثیر داشته باشد، پس دانستن اینکه خوراک در هر محلی چه ویژگی ای دارد و چه بهایی در بر خواهد داشت، میتواند بسیار مهم باشد.

قیمت غذاها در بارسلون

معمولا بر روی قیمت تور اسپانیا هزینه صبحانه محاسبه میگردد و الباقی وعده ها به عهده مسافر است. خوشبختانه مواد غذایی در انواع محدوده قیمتی در دسترس است. بنابراین چه کسانی که محدودیت بودجه ای دارند و چه کسانی که بی مهابا خرج می‌کنند، انتخاب‌های خوبی خواهند داشت. نوشیدنی هم همچون مواد غذایی قیمتهای مناسبی دارد.

وعده صبحانه: مردم اسپانیا به طور معمول عادت به خوردن صبحانه سبک دارند. بیشتر هتل‌های بارسلونا به همراه کرایه اتاق، این وعده مغذی را هم ارایه می‌دهند. اما اگر اینگونه نبود، در هرجایی از شهر می‌توانید غذا میل نمایید. (3 تا 6 یورو)

وعده ناهار: برای میل کردن ناهاری نسبتا ارزان، فست‌فودها و رستوران‌های معمولی گزینه های مقرون به صرفه‌ای هستند. (5 تا 9 یورو)

وعده شام: رستوران‌های این شهر با قیمت های متنوعی سرویس ارایه می‌دهند و رستوران های مقرون به صرفه را باید کمی دورتر از نقاط عمده‌ توریستی و مرکز شهر جستجو کرد. (8 تا 15 یورو)

مک دونالد بیگ مک: مک دونالد‌های اسپانیا برای صبحانه باز نیستند، اما با این حال برای ناهار می توانند گزینه مقرون به صرفه ای باشند. (3.4 یورو)

اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقه مند باشید، میتوانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته تان را با پرداخت به ترتیب حدود 57 و 40 یورو به ازای هر نفر تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت ها براساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که شامل اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، گوشت قرمز گاوی، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 248

به "قیمت غذاها در بارسلون" امتیاز دهید

2 کاربر به "قیمت غذاها در بارسلون" امتیاز داده اند | 1.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت غذاها در بارسلون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید