ماوس تاشو با قطر 4.5 میلیمتر ساخته شد (تور قطر)

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، هم اکنون ماوس های کوچک و جمع وجور زیادی در بازار وجود دارد که بعضی از آنها را می توان تا کرد. آنها به طور معمول کوچک تر از ماوس های معمول هستند و استفاده از آنها نیز سخت تر است.

ماوس تاشو با قطر 4.5 میلیمتر ساخته شد (تور قطر)

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در این میان یک ماوس به نام Air.0 ابداع شده که در مقدار واقعی و با الهام از اریگامی ساخته شده است. این ماوس با بلوتوث به رایانه متصل می گردد و پس از استفاده می توان آن را تا کرد.

هوراس لام طراح محصول هنگ کنگی این ماوس را ابداع نموده که هم اکنون در وب سایت کیک استارتر برای جمع آوری سرمایه اولیه ارائه شده است. وزن ماوس 40 گرم و پس از باز شدن، قطر آن حدود 4.5 میلیمتر است. البته در نقطه ای که حسگر مادون سرخ نصب شده قطر ابزار به 10 میلیمتر می رسد.

برای تبدیل این ماوس به حالت سه بعدی قابل استفاده، کافی است کاربر آن را تا کند تا دوطرفش را از طریق یک اتصال دهنده مغناطیسی کنارهم نگه داشته شوند.

Air.0 پس از تا کردن می توان مانند یک ماوس عادی به کاربرد به طوریکه کلیدهای مکانیکی چپ و راست در هر طرف و دکمه اسکرول نیز وسط ماوس قرار گرفته است. جنس ماوس از چرم گیاهی ضد آب است هرچند گوشه های آن از جنس پلاستیک سخت ساخته شد اند که سبب می گردد راحت تر روی سطوحی مانند میز حرکت کند.

یک باتری لیتیوم پلیمری 500 میلی آمپری نیز در ماوس وجود دارد که یک بار شارژ آن برای 3 ماه استفاده کافی است. در کنار این موارد باید اشاره نمود سرعت ردیابی آن 762 میلیمتر به ازای هر ثانیه است و می توان از آن برای رایانه های اپل، اندروید و ویندوز استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1672

به "ماوس تاشو با قطر 4.5 میلیمتر ساخته شد (تور قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماوس تاشو با قطر 4.5 میلیمتر ساخته شد (تور قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید