مرادی: بسیاری از کارشناسان، رقابت های فجرکاپ را در سطح جهانی می دانند

به گزارش تور کانادا، رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: طبق اذعان بسیاری از کارشناسان وزنه برداری سطح رقابت های فجر کاپ در حد جهان است.

مرادی: بسیاری از کارشناسان، رقابت های فجرکاپ را در سطح جهانی می دانند

به گزارش، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان درخصوص رقابت های وزنه برداری فجرکاپ گفت: پنجمین دوره این بازی ها، امسال در رشت برگزار می شود و باتوجه به اینکه تا به حال این بازی ها تحت عنوان گرامیداشت مرحوم نامجو، در رشت برگزار نشده بود، به پیشنهاد مسئولان وزنه برداری در رشت، میزبانی این دوره را به این استان سپردیم.

مرادی درمورد کیفیت این دوره از بازی های بیان کرد: طبق اذعان بسیاری از کارشناسان، سطح این دوره از بازی ها در سطح رقابت های جهانی است و به همین دلیل به مردم رشت و علاقه مندان وزنه برداری در این استان تبریک می گویم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درمورد کیانوش رستمی گفت: کیانوش کار سختی برای رسیدن به المپیک دارد اما امید همه ما به خداست و کیانوش و دیگر وزنه برداران باید از امتیاز میزبانی این بازی ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

او درباره سهراب مرادی بیان کرد: سهراب در این دوره از بازی ها حضور ندارد و فرایند درمانی خود را طی می کند. سهراب مرادی در رقابت های وزنه برداری غرب آسیا در امارات و بزرگسالان آسیا در ازبکستان برای کسب سهمیه المپیک وزنه خواهد زد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 285

به "مرادی: بسیاری از کارشناسان، رقابت های فجرکاپ را در سطح جهانی می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: بسیاری از کارشناسان، رقابت های فجرکاپ را در سطح جهانی می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید