ملی پوش پاراآسیایی استان قزوین از تیم ملی خداحافظی کرد

به گزارش تور کانادا، مهدی وهابی آقابابایی دارنده مدال نقره باز های پاراآسیایی جوانان بحرین به دلیل آنچه که بی مهری و بی توجهی مسئولان خواند از تیم ملی خداحافظی کرد.

ملی پوش پاراآسیایی استان قزوین از تیم ملی خداحافظی کرد

مهدی وهابی آقابابایی دارنده مدال نقره بازی های پارآسیایی منامه - بحرین جوانان 2021 که به تازگی از این رقابت بازگشته بود از رشته پارا وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام خداحافظی کرد.

وی گفت: هزینه های بالا و سنگین مکمل ورزشی و عدم شغل مناسب و بعلاوه بی توجهی و بی مهری مسئولین شهرستان از اصلی ترین دلایل تصمیمش است.

وهابی اضافه نمود: امیدواریم مسئولین شهری و مربوطه با توجه بیشتر به سرمایه های استان بخصوص ورزشکاران جانبازان و معلولین از نابودی انگیزه آنان جلوگیری کنند.

وی در انتها از کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران، هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین و کادر فنی و مربی توانمند و زحمتکش، بعلاوه پدر و مادرش و تمام کسانی که بخاطر زحماتی که در این مدت و دوران ورزشی داشتند کمال تشکر و قدردانی کرد.

مهدی وهابی آقابابایی ورزشکار قزوینی با کسب نشان نقره در رقابت های پارا وزنه برداری آسیایی 2021 بحرین در دسته 49 کیلوگرم توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند و اولین مدال پاراوزنه برداری استان را به دست آورد.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1652

به "ملی پوش پاراآسیایی استان قزوین از تیم ملی خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش پاراآسیایی استان قزوین از تیم ملی خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید