مساعدت مرزبانان پلیس برای درمان دختربچه افغانستانی

به گزارش تور کانادا، فرمانده هنگ مرزی تایباد از مساعدت مرزبانان این فرماندهی با خانواده یک دختر بچه 2 ساله افغانستانی برای ورود به کشور و درمان وی خبر داد.

مساعدت مرزبانان پلیس برای درمان دختربچه افغانستانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ محمد چراغ با اشاره به مساعدت مرزبانان نیروی انتظامی برای درمان دختربچه افغانستانی، در این رابطه اظهار کرد: خانواده دختر بچه ای دو ساله ساکن یکی از روستا های مرزی کشور افغانستان که به علت جراحات شدید وارده به دخترشان در اثر حادثه، به نوار مرزی مراجعه کرده بودند با همکاری مرزبانان نیروی انتظامی وارد خاک ایران شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: پس از بررسی موضوع، با توجه به وخامت حال فریبا؛ دختر بچه 2 ساله افغانستانی و همچنین نبود امکانات بیمارستانی در کشور افغانستان، این دختر بچه توسط مرزبان کشور مقابل به مرزبان جمهوری اسلامی ایران معرفی و به همراه پدر و مادرش برای درمان با همکاری و مساعدت مسئولان فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران وارد خاک کشورمان شدند.

وی ضمن قدردانی از مرزبانان در انجام این اقدام انسان محبت آمیز و آرزوی سلامتی برای دختر بچه افغانستانی، اظهار داشت: مقرر شد پس از معالجه این کودک، خانواده وی کشور ایران را ترک کرده و به روستای خود بازگردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 983

به "مساعدت مرزبانان پلیس برای درمان دختربچه افغانستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساعدت مرزبانان پلیس برای درمان دختربچه افغانستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید