مصاف رقبای سنتی فوتسال آسیا، ناکامی مطلق ازبکستان مقابل ایران

به گزارش تور کانادا، تیم های فوتسال ایران و ازبکستان تا به امروز 29 بار با هم روبرو شدند که در 27 بازی تیم ایران به رجحان رسیده است.

مصاف رقبای سنتی فوتسال آسیا، ناکامی مطلق ازبکستان مقابل ایران

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در 2 بازی محبت آمیز به مصاف تیم ملی ازبکستان در تاشکند می رود. دو تیم تا به امروز 29 بار در رویدادهای مختلف با هم روبرو شدند که ایران در 27 بازی پیروز به پیروزی شده تارکوردی خارق العاده را مقابل این تیم قدرتمند فوتسال آسیا رقم بزند.

در دو بازی دیگر در یک ملاقات ایران به تساوی 2 بر2 در سال 2012 رسیده ودر بازی دیگر با نتیجه 4 بر صفر در سال 2010 در تاشکند شکست خورده است. بهترین پیروزی ایران مقابل ازبکستان در سال 2014 رقم خورده که تیم ایران با نتیجه 10 بر صفر ازبکستان را شکست داده است.

ازبکستان با وجود اینکه طعم صعود به فینال آسیا را هم چشیده هیچگاه حریف گردن کلفتی برای تیم ایران نبوده اما در شرایط کنونی و با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی تاکید نموده بود که با تیم های آسیایی بازی تدراکاتی برگزار نمی کند ازبکستان می تواند حریف خوبی برای تیم ملی باشد تا شاگردان ناظم الشریعه با شرایط بهتری وارد مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شوند.

این مسابقات بنا بر آخرین اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا آذر سال جاری در کویت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 764

به "مصاف رقبای سنتی فوتسال آسیا، ناکامی مطلق ازبکستان مقابل ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف رقبای سنتی فوتسال آسیا، ناکامی مطلق ازبکستان مقابل ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید