عطایی: فرانسه خیلی خوب بازی کرد

به گزارش تور کانادا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه خیلی خوب بازی کرد و ما هم از ترکیب های مختلف استفاده کردیم.

عطایی: فرانسه خیلی خوب بازی کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیگ ملت های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه شروع می گردد و یکم مرداد با معرفی تیم های برتر به انتها خواهد رسید. تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت ها تجربه خواهد نمود.

ملی پوشان والیبال ایران امروز(یکشنبه 14 خرداد) در ملاقاتی تدارکاتی به مصاف فرانسه رفتند که در نهایت با توافق سرمربیان طرفین ملاقات دو تیم با نتیجه دو بر دو به انتها رسید.

بهروز عطایی در انتها این ملاقات تدارکاتی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. با توجه به اینکه خیلی به رقابت های لیگ ملت ها نزدیک شده ایم، احتیاج بود که آخرین مسابقه خود را هم با کیفیت خوبی انجام دهیم. فرانسه خیلی خوب بازی کرد و دو تیم سعی کردند کارهایی که در تمرینات انجام داده بودند را در زمین پیاده نمایند.

وی با تاکید بر این که از ترکیب های مختلف در این ملاقات محبت آمیز استفاده نموده است، توضیح داد: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. در برخی مهارت ها ضعف داشتیم که سعی می کنیم تا تمرینات قبل از بازی با ژاپن آن ها را رفع کنیم. قطعا کار سختی مقابل ژاپن در خانه این تیم داریم و امیدوارم نمایش خوبی برابر این تیم ارائه دهیم.

عطایی در خصوص رابطه خوب خود با آندره جیانی تاکید نمود: در والیبال جهان یک خانواده هستیم و ارتباط خوبی بین ما و سایر مربیان وجود دارد. یک ماه و نیم قبل با هم قرار گذاشتیم که قبل از لیگ ملت ها یک ملاقات تدارکاتی داشته باشیم. امروز این بازی رخ داد و قطعا این ارتباط به نفع والیبال کشور خواهد بود. امیدوارم ارتباط مربیان ایرانی با سایر مربیان جهان بیشتر گردد تا از این موضوع به نفع ورزش و والیبال استفاده کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1766

به "عطایی: فرانسه خیلی خوب بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: فرانسه خیلی خوب بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید