معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!

به گزارش تور کانادا، منطقه بلک آنتالیا، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری محبوب ترکیه، نه تنها با سواحل زیبا و هتل های لوکس خود شناخته می گردد، بلکه مراکز خرید مدرن و متنوع آن هم توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است. این منطقه با دارابودن چندین مرکز خرید، از جمله مکان هایی است که مسافران می توانند در آن ها به خرید برندهای معروف بین المللی و محصولات محلی بپردازند. هر یک از این مراکز خرید با مجموعه ای بزرگ که شامل فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها و امکانات سرگرمیی هستند، تجربه ای متفاوت و لذت بخش از خرید را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نمایند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با پنج مرکز خرید در منطقه بلک که برای خرید و سرگرمی مناسب هستند آشنا شوید.

معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!

مرکز خرید شیمال | Shemall Shopping Center

مرکز خرید شیمال آنتالیا یکی از چند مرکز خرید منطقه بلک است که در آن می توان انواع برندهای پوشاک و کفش را پیدا و بخرید. این مرکز خرید در نزدیکی سوپرمارکت لورا در قلب شهر واقع شده و به راحتی با مترو، تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس است.

مرکز خرید شیمال یک ساختمان بزرگ است که از چهارطبقه با نور خوب و نمای بیرونی مدرن ساخته شده است. بعلاوه در این مرکز خرید می توانید بعد از خرید و گشت وگذار در یکی از کافه ها یا رستوران ها و امتحان غذاهای محلی، فرصتی برای فرار از شلوغی و خرید داشته باشید. از دیگر امکانات رفاهی این مرکز خرید می توان به 8 سالن سینما با امکانات و تجهیزات مجهز، بازی های تفریحی مثل میز بیلیارد، پینت بال، بازی های الکترونیکی، سالن آرایشی، هایپرمارکت، بانک، صرافی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

مرکز خرید شیمال آنتالیا که در نزدیکی چهارراه لارابیچ قرار گرفته است، همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 22:00 شب باز است و شما می توانید به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به این مرکز خرید مراجعه کنید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا | Antalya Migros Shopping Center

مرکز خرید میگروس آنتالیا یکی دیگر از چند مرکز خرید در منطقه بلک است که در 6 ژوئن 2001 به عنوان اولین مرکز خرید آنتالیا شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر 20 سال است که میلیون ها جهانگرد از آن بازدید می نمایند. این مرکز خرید شامل 130 فروشگاه با برندهای جهانی و ترکی مثل Boyner، Mediamarkt, Zara, Mango, Lacoste, Mavi, Lc waikiki, Xiaomi و انواع رستوران و فست فود، سینما و نمایشگاه و بعلاوه هایپرمارکت 5M Migros است. رستوران های مرکز خرید میگروس با منظره زیبایی از دریای مدیترانه و کوه های Beydağı محل مناسبی برای استراحت پس از خرید و تفریح در این مجموعه هستند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به پارکینگ با ظرفیت 1300 خودرو و برگزاری بسیاری از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اشاره نمود.

مرکز خرید میگروس آنتالیا همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 22:00 شب باز است و زمان تعطیلی در فصل تابستان ساعت 23:00 شب است.

شنبه بازار لائورا بلک

شنبه بازار لائورا بلک یکی از چند مرکز خرید در منطقه بلک است که می توانید انواع محصولات از لباس و سوغات ترکیه تا خوردنی را با قیمت مناسب و ارزان از آنجا تهیه کنید. برای رفتن به این بازار محلی می توانید از اتوبوس بهره ببرید و از هتل بلیط اتوبوس بگیرید.

در این بازار می توانید انواع وسایل دست ساز از نقره و برنز، عتیقه جات، خوراکی و کالاهای مشابه اصل از برندهای معروف را با کمی چانه زدن با قیمت بسیار مناسب و ارزان بخرید. بعلاوه علاوه بر خرید در این شنبه بازار می توانید در رستوران و کافه های موجود در تفرجگاه بندری انواع کباب ها و غذاهای ترکی را با قیمت مناسب خریداری و امتحان کنید و دوباره در این بازار محلی به گردش بپردازید. شنبه بازار لائورا یک بازار پر جنب وجوش است که در روزهای شنبه در شرق کاله ایچی بر پا می گردد.

مرکز خرید مال آف آنتالیا | Mall of Antalya Shopping Center

مرکز خرید مال آف آنتالیا در دوطبقه و با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته، یکی از برجسته ترین مرکز خرید در آنتالیا محسوب می گردد. این مرکز خرید با فضای وسیع و متنوع خود حدود 144 فروشگاه از مجموعه ای از برندهای بین المللی و ترکی را در اختیار بازدیدنمایندگان قرار داده و تجربه ای لوکس و راحت از خرید را به ارمغان می آورد.

مال آف، علاوه بر فروشگاه های متعدد، با ارائه امکانات تفریحی مثل سینما، سالن های غذاخوری با تنوع بالا و قسمت مخصوص بازی بچه ها، به عنوان یک مقصد ایده آل برای خرید و تفریح شناخته می گردد. طراحی زیبا و مدرن این مرکز خرید همراه با خدمات عالی، این مرکز خرید را به یکی از برترین مقاصد خرید در منطقه تبدیل نموده و در بین جهانگردان و ساکنان محلی بسیار پرطرف دار است.

مرکز خرید مال آف آنتالیا همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 22:00 شب باز است.

مرکز خرید اوت لت دیپو بلک آنتالیا | Deepo Outlet Center

مرکز خرید اوت لت دیپو که یکی از اوت لت های معروف آنتالیا است در سال 2004 افتتاح شد و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگ ترین مرکز خرید Outlet در منطقه مدیترانه شناخته می گردد. این اوت لت زیبا دارای ظاهر تاریخی با معماری چشمگیر و مدرن است.

مرکز خرید Deepo Outlet که پروژه معماری آن به وسیله DNA Mimarlık صورت گرفته است، با 38.745 مترمربع مساحت شامل 90 فروشگاه است که انواع برندهای ترکی و بین المللی منتخب از لباس، کیف و کفش، انواع سوغات ترکی و بسیاری موارد دیگر را برای فروش ارائه می دهند. بعلاوه از جمله امکانات این مرکز می توان به 15 کافه و رستوران، 5 سالن سینما، یک نمایشگاه، استار پارک، فضای مخصوص بازی بچه ها و یک پیست کارتینگ 3000 متری اشاره نمود.

اوت لت دیپو که روبروی فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است، برندهای ترکی و بین المللی خود را با قیمت های مناسب را به مشتریان ارائه می دهد و محل مناسبی برای تفریح و تفریح بچه ها و بزرگسالان است و به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی می توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.

مرکز خرید اوت لت دیپو همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 22:00 شب باز است.

حرف آخر

در این مطلب پنج مورد از برترین مرکز خرید در منطقه بلک را به عنوان مقاصدی برجسته برای خرید و تفریح معرفی کردیم که هر یک با ویژگی های خاص خود جذابیت های زیادی برای بازدیدنمایندگان دارند. از معروف ترین این مراکز می توان به شنبه بازار لائورا با اجناس متنوع و قیمت مناسب، مرکز خرید میگروس، مرکز خرید مال آف، مرکز خرید شیمال با تنوع محصولات بالا و امکانات رفاهی و تفریحی متنوع و اوت لت دیپو که با قیمت های مناسب و اجناس متنوع در بین جهانگردان محبوبیت زیادی دارند، اشاره نمود.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1832

به "معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 مرکز خرید در منطقه بلک آنتالیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید