مقاله: راهنمای جامع پارک هزاره (Millennium Park) شیکاگو آمریکا

به گزارش تور کانادا، پل BP که توسط معمار برنده جایزه فرانک گری طراحی شده است، 935 فوت طول دارد و به قدری بلند است که می تواند چشم اندازهای عالی از اطراف را فراهم کند. قسمت بیرونی این پل از جنس فولاد استیل براق است که پل BP را به یک اثر دیگر طراحی شده توسط گری، غرفه پریتزکر متصل می کند.

مقاله: راهنمای جامع پارک هزاره (Millennium Park) شیکاگو آمریکا

دروازه ابر که به دلایل واضح مردم محلی از آن با عنوان لوبیا یاد می کنند، یک مجسمه عمومی توسط آنیش کاپور، هنرمند با استعداد انگلیسی است. Cloud Gate بیش از 110 تن وزن و 66 فوت طول و 33 فوت بلندی دارد. این لوبیا با استفاده از تعداد زیادی صفحه منحصر به فرد از فولاد ضد زنگ ایجاد شده است. سطح بدون درز دروازه ابر نتیجه هزاران ساعت پرداخت است.

پارک میلنیوم (هزاره) در ضلع شرقی مرکز شهر واقع شده است، از غرب با خیابان میشیگان و هتل انجمن ورزشی شیکاگو، از شرق با کلمبوس درایو، از شمال با خیابان راندولف و از جنوب با خیابان مونرو همسایه است. حمل و نقل عمومی اولیه شیکاگو به پارک یا اتوبوس Michigan Avenue CTA شماره 151 یا قطار مترو Red Line، ایستگاه Randolph است. از Magnificent Mile تقریباً 5 دقیقه راه است. پارکینگ کافی در گاراژ پارک هزاره موجود است.

فواره تاج که توسط هنرمند اسپانیایی Jaume Plensa طراحی شده است، ادای احترامی بی نظیر به مردم شیکاگو است. این اثر هنری با الهام از چشمه های تاریخی ساخته شده است که از دهان بازشان آب غرغره می کند. نسخه پلنسا از دو برج شیشه ای 50 فوت تشکیل شده است که تصاویر ویدئویی چرخان 1000 ساکن را نمایش می دهد.

منبع مقاله: راهنمای جامع پارک هزاره (Millennium Park) شیکاگو آمریکا

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1352

به "مقاله: راهنمای جامع پارک هزاره (Millennium Park) شیکاگو آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای جامع پارک هزاره (Millennium Park) شیکاگو آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید