مهدی: برگزاری مسابقات در روز های محرم سخت می گردد، اول باید برنامه تیم ملی را بدانیم

به گزارش تور کانادا، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که مدیران بهداشت کشور باید درباره بازگشت یا عدم بازگشت طرفداران به استادیوم ها تصمیم بگیرند.

مهدی: برگزاری مسابقات در روز های محرم سخت می گردد، اول باید برنامه تیم ملی را بدانیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی درباره اعتراض تیم ها به نزدیکی ملاقاتهای خود در مسابقات مختلف گفت: با همکاری همه تیم های حاضر در لیگ ها توانستیم مسابقات را به مرحله ای برسانیم که به خاتمه برسد. در برنامه بازی ها و به خصوص لیگ برتر، چند ملاقات معوقه داشتیم که به جدول مسابقات، تنش وارد می کرد و زمان بندی ما را به هم ریخت. تا جایی که توانستیم در هر فرصتی به تیم ها یاری کردیم و در شروع رقابت ها هم به آنها برای تمرین، یک هفته مهلت بیشتر دادیم.

وی با اشاره به در پیش بودن مسابقات ملی و قاره ای گفت: ما در اواخر بازی ها به ماه محرم نزدیک می شویم که برگزاری مسابقات در آن ایام سخت می گردد. روز 13 شهریور فیفادی و سپس لیگ قهرمانان آسیا را داریم. در آن موقع دیگر جدول ما بسته است و ناچاریم با یاری تیم ها، بازی ها را به هم نزدیک کنیم. تیم ها تجربه مسابقات نزدیک به هم را داشته اند و پیش تر هر چهار روز یک بار هم بازی می کردند. این بار هر پنج یا شش روز یک بار بازی می نمایند و انشاءالله با یاری تیم ها، رقابت ها را به انتها برسانیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره زمان شروع لیگ بیستم توضیح داد: این هفته نشستی با اسکوچیچ خواهیم داشت و خیلی مهم است که ابتدا، برنامه تیم ملی را بدانیم. هدف از برگزاری مسابقات لیگ، حضور ملی پوشان در عرصه رقابت های ملی و لیگ قهرمانان آسیاست و پس از این جلسه و مشاهده برنامه تیم ملی، تصمیم گیری خواهیم کرد.

مهدی در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای بازگشت داریوش شجاعیان به لیست تیم فوتبال این باشگاه بیان نمود: این موضوع کاملاً در حیطه کمیته جابجایی است. ما مسرور می شویم آماده ترین بازیکنان را داشته باشیم تا تنور رقابت ها داغ گردد و هواداران لذت ببرند. اجازه بدهید مسئولان مربوطه در این باره صحبت نمایند.

وی درخصوص نشستی که قرار است به زودی درباره لیگ دسته اول فوتبال برگزار گردد، اعلام نمود: این جلسه درباره تمامی مسابقات است و نشست جدیدی نیست. هر سال و در نزدیکی انتها رقابت ها، جلسه ای برای هماهنگی بیشتر خواهیم داشت تا اگر نکته ای از قلم افتاده باشد، با هم اندیشی رفع گردد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حواشی اخیر لیگ دسته اول فوتبال گفت: دوستان برای برگزاری لیگ دسته اول خیلی کوشش می نمایند، اما با توجه به شرایط استادیوم ها و آماده نبودن زیرساخت ها، مدیریت مسابقات در لیگ های پایه سخت تر است. بازی ها در شهرهای کوچکی برگزار می شوند و حساسیت ها بیشتر است. هواداران دلگرمی بیشتری نسبت به تیم های خود دارند و این از خوبی فوتبال است.

مهدی در خصوص همزمانی رقابت ها در هفته های انتهای گفت: دو هفته آخر طبق قانون به صورت همزمان برگزار می گردد.

وی درخصوص بازگشت هواداران به استادیوم ها و نیز حضور هواداران پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم توضیح داد: حضور هواداران در استادیوم ها خلأ اصلی ماست و زیبایی فوتبال به این هواداران است. این موضوع در حیطه مدیریت بهداشت و تحت کنترل این عزیزان است. اگر آنها صلاح بدانند شرایط برگردد و هواداران را در مسابقات داشته باشیم، از نظرات آنها استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 646

به "مهدی: برگزاری مسابقات در روز های محرم سخت می گردد، اول باید برنامه تیم ملی را بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: برگزاری مسابقات در روز های محرم سخت می گردد، اول باید برنامه تیم ملی را بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید