مهیج ترین ترن های هوایی دنیا

به گزارش تور کانادا، مقاله های مرتبط:

بلندترین ترن هوایی دنیا به نام آسمان خراش در شهر نیکسون استان کایفرنیا، در سال 2017، آماده می گردد. ارتفاع آن 174 متر است و از تمام ترن های هوایی موجود بلندتر است. در ادامه با مهیج ترین ترن های هوایی، در سراسر دنیا، آشنا می شویم.

مهیج ترین ترن های هوایی دنیا

بلندترین ترن هوایی کنونی

در حال حاضر، کینگدا کا بلندترین ترن دنیا است. ارتفاع موثر آن 139 متر است و سرعتش به 206 کیلومتر در ساعت می رسد. شما برای یافتن آن، می توانید به پارک Six Flags Great Adventure شهر جکسون استان نیوجرسی بروید.

بلندترین ترن هوایی آینده

ترن آسمان خراش در فلوریدا، با مبلغ خیره کننده 250 میلیون دلار، در حال ساخت است. تمام قسمت های برج ترن (Skyplex) پیچیده است، که از ویژگی های آن یک رستوران، گذرگاه و چندین جاذبه دیگر است. بیشترین سرعت آسمان خراش 105 کیلومتر در ساعت است.

اولین ترن هوایی با طراحی کج

با رفتن به پارک Lihpao Land Discovery World در تایوان، با یکی از بی نظیرترین ترن های هوایی دنیا روبرو می شوید. ترنی که در شیب 90 درجه، با ارتفاع یک ساختمان 34 طبقه ای، شما را رها می نماید. این طراحی کج واقعا ایستادگی نموده است.

بلندترین حلقه عمودی

با رفتن به شهر والنسیا استان کالیفرنیا، سرزمین پرتغال ها، می توانید ترن تخت گاز (Full Throttle) را بیابید. بلندترین حلقه عمودی دنیا با ارتفاع وحشتناک 49 متر، در دل این ترن قرار گرفته است.

سریع ترین ترن ترن هوایی

سریع ترین ترن هوایی در یکی از ثروتمند ترین شهرهای دنیا قرار گرفته است؛ فورمولا روسا (Formula Rossa) در سرزمین فِراری شهر ابوظبی. این پسر بد، در 90 ثانیه شما را در جهت 2/1 کیلومتری وحشتناکی پرتاپ می نماید.

شدیدترین سقوط در ترن هوایی

شدیدترین سقوط در دنیا متعلق به ترن هوایی تاکابیشا در پارک فوجی-کیو هایلند ژاپن است. 37 متر ارتفاع سقوط تنها برای بی باک ترین کسانی است که سوار ترن می شوند.

سریع ترین ترن هوایی چوبی

جالوت (Goliath)، یکی از جدیدترین و بی نظیرترین ترن ها در دنیا است. این ترن وارونه می گردد و ارتفاع سقوط آن 55 متر است که برای یک ترن چوبی امری غیرمعمول است. سرعت 116 کیلومتر در ساعت، سریع ترین سرعت برای ترن های چوبی است.

بلندترین ترن هوایی چوبی

ترن کلوسوس، بلندترین ترن هوایی چوبی دنیا، ، با ارتفاع شگفت انگیز 60 متر، در هاید پارک آلمان قرار گرفته است.

طولانی ترین ترن هوایی

اژدهای فولادی در اسپالند ژاپن، طولانی ترین ترن هوایی دنیا است. شما می توانید زمانی را تقریبا دوبرابر ترن های معمولی در اژدهای فولادی بگذرانید.

بلندترین سقوط در ترن هوایی

زومانجرو، به نام سقوطِ سرنوشت معروف است. ترن نیوجرسی بلند ترین ارتفاع سقوط را دارد. ارتفاعی حدود 126/5 متر و سرعت 145 کیلومتر در ساعت. این ترن در پارک Six Flags Great Adventure شهر جکسون واقع شده است.

بیشترین وارونگی در ترن هوایی

انگلستان خانه ترن لبخند بزن در پارک آلتون است. این ترن بیشترین وارونگی را میان ترن های دنیا دارد و حداقل شما را 14 بار بالا و پایین می نماید.

منبع: کجارو / allday.com
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1451

به "مهیج ترین ترن های هوایی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهیج ترین ترن های هوایی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید