نامه انجمن دوستی ایران-کوبا به سازمان بین المللی ایکاپ درباره تحریم های ظالمانه آمریکا

به گزارش تور کانادا، انجمن دوستی ایران و کوبا با ارسال نامه ای به سازمان بین المللی ایکاپ (دوستی با ملل) خواهان لغو تحریم های آمریکا شده است.

نامه انجمن دوستی ایران-کوبا به سازمان بین المللی ایکاپ درباره تحریم های ظالمانه آمریکا

به گزارش خبرنگاران، انجمن دوستی ایران و کوبا با ارسال نامه ای به سازمان بین المللی ایکاپ (دوستی با ملل) خواهان لغو تحریم های آمریکا در بحبوحه شیوع عالمگیر ویروس کرونا شده است. متن این نامه به توضیح زیر است:

ریاست محترم سازمان بین المللی ایکاپ (دوستی با ملل)

با سلام و تقدیم احترام

بعد از گذشتن از جنگ جهانی دوم، دومین اتفاق سراسری که بشر تجربه می نماید، اتفاق منحوس و زشت ویروس کووید-19 است. در این شرایط بسیار سخت و سخت حتی برای کشورهای پیشرفته و غربی، نوع بشر به یک همراهی، همبستگی و دوستی احتیاج پیدا می نماید.

اینجاست که ثروت، صنایع نظامی و صنعتی و حتی تکنولوژی های پیشرفته به کار بشر نمی آید و جز همراهی، همبستگی و دوستی راه دیگری در ریشه کن کردن این بلای آسمانی وجود ندارد؛ راهی که تنها با دوست داشتن، یکدلی و حمایت و با تکیه بر علم و پژوهش می توان در آن پیروز شد.

در این شرایط بحرانی و سخت هنوز که هنوز است ایالات متحده آمریکا تحریم های سخت و شکننده خود را بر دو کشور دوست و برادر و مقاوم و انقلابی ایران و کوبا تحمیل کرده و تحریم های خود را بر نداشته است.

حتی برای ارسال دارو، غذا و حمایت های پزشکی و تکنولوژی های این چنینی در مقابله با ویروس کووید-19 ، شرایط مالی سختی را برای همگان و به خصوص این دو کشور پدید آورده است.

لذا انجمن دوستی ایران و کوبا چون همواره حمایت خود را از برداشته شدن تحریم های سنگین علیه دولت و مردم دوست عزیز کوبا تکرار کرده و اعلام می دارد که در این شرایط برداشته نشدن تحریم ها، زشتی و پلیدی هزارباره ایالات متحده آمریکا را نشان خواهد داد.

با بهترین آرزوهای سلامتی، موفقیت و پیروزی برای دولت و مردم عزیز و دوست کوبا،

در سرانجام احترامات فائقه خویش را تجدید می کنند.

هادی خوانساری

رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 469

به "نامه انجمن دوستی ایران-کوبا به سازمان بین المللی ایکاپ درباره تحریم های ظالمانه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه انجمن دوستی ایران-کوبا به سازمان بین المللی ایکاپ درباره تحریم های ظالمانه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید