هتل 4 ستاره آندامان سی ویو پوکت

به گزارش تور کانادا، هتل آندامان سی ویو (Andaman Seaview Hotel)، از بهترین هتل‌های 4 ستاره پوکت در کشور تایلند با امکاناتی فراوان است برای بازدید از جاذبه‌های این هتل 4 ستاره این مقاله را تا آخر بخوانید.

هتل 4 ستاره آندامان سی ویو پوکت

این هتل در پوکت از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. ساحل پاتونگ و ساحل کاتا که از بهترین سواحل و جاذبه‌های گردشگری پوکت به شمار می‌رود و به ترتیب در فاصله 10 و 1.5 کیلومتری آندامان سی ویو قرار گرفته است و پوکت تاون که قسمت تاریخی و فرهنگی این شهر است و در فاصله 15 کیلومتری هتل قرار دارد. مسافران تور پوکت ارزان برای رسیدن به فرودگاه بین المللی پوکت باید مسافتی 45 کیلومتری را طی نمایند.

رستوران Maneekram برای صبحانه طیف گسترده ای از حبوبات، غلات، انواع نان، کباب آمریکایی و نودل آسیائی را به صورت بوفه سرو می‌کند و برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

خدمات لاندری و خشکشوئی برای رفاه ساکنین فراهم شده و برای خانواده هایی که با فرزندان خود به پوکت سفر کرده اند خدمات نگهداری از کودک در نظر گرفته شده است. انبار چمدان، صرافی، میز جلو 24 ساعته، اتوکشی، فکس و کپی، ایستگاه کامپیوتر، آسانسور، صندوق امانات، اتاق های عاری از سیگار و روم سرویس از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هستند که هتل چهار ستاره آندامان سی ویو را در لیست بهترین هتل‌های پوکت قرار می‌دهد.

هتل آندامان سی ویو پوکت دارای دو استخر روباز برای بزرگسالان و استخر مخصوص برای کودکان می باشد که می توان بخشی از اوقات فراغت خود را به شنا در استخر و استراحت بر روی صندلی های آفتابگیر که در اطراف آن تعبیه شده اند اختصاص داد. همچنین برای پیگیری تمرین های روزانه ورزشی می توان به اتاق تناسب اندام هتل مراجعه کرد. مرکز اسپا نیز با درمانگران آموزش دیده خود خدمات و امکاناتی نظیر ماساژ، سونا، درمان های بدن و درمان‌های زیبایی در خدمت گردشگران است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 220

به "هتل 4 ستاره آندامان سی ویو پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل 4 ستاره آندامان سی ویو پوکت" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 4 ستاره آندامان سی ویو پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید