هتل های باکو آماده پذیرایی از تماشاچیان فینال لیگ اروپا

به گزارش تور کانادا، این استادیوم با ظرفیت قریب به 70هزار نفری در سال 2015 مورد بهره برداری نهاده شد و اولین میزبانی آن برای بازی های اروپایی در تابستان همان سال بود. بدون شک این رویداد ورزشی هیجان انگیز، طرفداران ویژه خود را به این شهر آسیایی می کشاند. از این رو میزبانان آذربایجانی آغوش خود را به روی ورزش دوستان سراسر جهان گشوده اند و آماده پذیرایی از آنان شده اند.

هتل های باکو آماده پذیرایی از تماشاچیان فینال لیگ اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

استراحت و تجدید قوا در طول سفر بر کیفیت آن می افزاید و اهمیت استراحتگاه بر همگان آشکار است. بنابراین به معرفی بعضی از هتل های باکو و تجهیزات و خدمات آنان می پردازیم.

هتل آپارتمان ورزشگاه فوتبال (چهار ستاره)

فاصله 1.2 کیلومتری از ورزشگاه المپیک، این هتل آپارتمان را به یکی از نزدیک ترین اقامتگاه های طرفداران لیگ اروپا به ورزشگاه میزبان بازی فینال مبدل نموده است. این هتل در 6 کیلومتری از مرکز فرهنگی حیدر علیِف، 11 کیلومتری میدان فواره و 12 کیلومتری برج مایدن واقع شده است. اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، کمد لباس، سرویس بهداشتی اختصاصی با دوش و بیدت توالت هستند. در هتل، صبحانه کانتیننتال سرو می گردد. دستگاه خودپرداز و سیستم تبدیل ارز هم از سایر خدمات مهم این مکان به تعداد می رود.

امکانات: اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، ورود مجاز حیوانات خانگی، اتاق های بدون سیگار، رستوران، بار

هتل کاسپین اسپرت (سه ستاره)

این هتل 2.6 کیلومتر از ورزشگاه المپیک، 4.7 کیلومتر از مرکز فرهنگی حیدر علیف، 6.9 کیلومتر از پاساژ گنجلیک، 8 کیلومتر از میدان آزادی و 8 کیلومتر از میدان فواره فاصله دارد. پرسنل هتل در هر ساعت از شبانه روز آماده سرویس دهی به میهمانان هستند و پذیرش هتل با دو زبان انگلیسی و روسی جوابگوی آنان است.

امکانات هتل: اینترنت رایگان، پارکینگ مجانی، اتاق های خانوادگی، روم سرویس، میز پذیرش 24 ساعته، آسانسور

هتل نورد وست (چهار ستاره)

فاصله این هتل از ورزشگاه المپیک فقط 500 متر است! این هتل چهار ستاره، زمین بازی ویژه بچه ها دارد و برای میهمانان خود چشم اندازی بدیع از باغ و فضای سبز فراهم می آورد. رستوران، بار و پارکینگ مجانی از دیگر امکانات هتل می باشد. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی و وسایل بهداشتی است. سرویس دهی 24 ساعته پذیرش، امکان استفاده از آرایشگاه، مرکز ورزشی، ارائه اتومبیل کرایه ای و تبدیل ارز از دیگر ویژگی های چشمگیر هتل می باشد.

امکانات: اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ مجانی، اتاق های خانوادگی، مرکز ورزشی، اتاق بدون سیگار، بار

هتل اونیو (چهار ستاره)

این مکان در فاصله 4.3 کیلومتری ورزشگاه المپیک، 5.3 کیلومتری مرکز فرهنگی حیدر علیِف و 8 کیلومتری پاساژ گنجلیک واقع شده است. از تجهیزات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال های ماهواره ای، سرویس بهداشتی خصوصی و یک عدد میز اشاره نمود. بوفه صبحانه و آشپزخانه بین المللی هتل هم بسیار قابل توجه است. پذیرش 24 ساعته و مسلط به زبان های آذربایجانی، آلمانی و انگلیسی آماده جوابگویی به میهمانان خود است. دستگاه خودپرداز و سرویس تبدیل ارز هم از خدمات ویژه هتل می باشد.

امکانات: اینترنت رایگان، حمل ونقل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی، اتاق های بدون سیگار، رستوران، بار

هتل جوی & اسپا (چهار ستاره)

این هتل با مرکز ورزشی، اسپا، مرکز سلامتی، رستوران، باغ و سالن انتظار، خدماتی در خور یک هتل چهار ستاره به میهمانان خود ارائه می نماید. هتل جوی در فاصله 7.1 کیلومتری ورزشگاه المپیک و 8 کیلومتری آتشگاه قرار گرفته است. در کلیه اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی خصوصی، سیستم تهویه هوا و میز وجود دارد. میهمانان می توانند در بوفه صبحانه همه روزه صبحانه میل کنند. مرکز سلامتی هتل به سونا و حمام مجهز است. پرسنل پذیرش هتل به زبان های آذربایجانی، انگلیسی، روسی و ترکی آماده خدمت هستند.

امکانات: اینترنت رایگان، استخر، حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا، اتاق های خانوادگی، بار

هتل مانور باکو (چهار ستاره)

این هتل در 9.7 کیلومتری ورزشگاه المپیک، 14.5 کیلومتری مرکز فرهنگی حیدر علیف و 5.3 کیلومتری آتشگاه قرار گرفته است. باغ، تراس و سالن انتظار هتل، همه فضاهایی برای ایجاد تجربیاتی دلچسب برای میهمان است. میز تور و گردشگری هتل هم به آنان یاری می نماید که برای روزهای سفر خود برنامه ریزی درستی داشته باشند. تجهیزات اتاق ها عبارتند از تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، کتری برقی، بیدت توالت، وسایل بهداشتی رایگان، میز، سرویس بهداشتی اختصاصی مجهز به دوش و سشوار. در هتل، صبحانه کانتیننتال سرو می گردد. استیک فروشی، آشپزخانه غذاهای ترکی، پیتزا، و بعلاوه غذاهای حلال و منوی گیاهخواری هم وجود دارد. در این هتل زمین بازی هم به چشم می خورد. اسکی و کوهنوردی در این منطقه لذت بخش است و میهمانان می توانند با کرایه یک دوچرخه از هتل تجربه ای متفاوت در شهر باکو داشته باشند. هتل مانور دارای دستگاه خودپرداز و سرویس تبدیل ارز هم می باشد.

امکانات: اینترنت رایگان، حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اسپا، اتاق های خانوادگی، اتاق های بدون سیگار، ساحل خصوصی

منبع: گردشبان
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1264

به "هتل های باکو آماده پذیرایی از تماشاچیان فینال لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های باکو آماده پذیرایی از تماشاچیان فینال لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید