هتل گزی بسفروس (Gezi Bosphorus Istanbul) ؛ از هتل های 5 ستاره و زیبا در مرکز شهر استانبول

به گزارش تور کانادا، هتل زیبای گزی بسفروس یکی از هتل های 5 ستاره در مرکز شهر استانبول و در کنار میدان تقسیم واقع شده است.

هتل گزی بسفروس (Gezi Bosphorus Istanbul) ؛ از هتل های 5 ستاره و زیبا در مرکز شهر استانبول

این هتل در سال 2010 ساخته شده و به خیابان پرجنب و جوش استقلال نزدیک است که به راحتی می توانید از رستوران ها و مغازه ها و گالری های این خیابان بازدید کنید.

پس اگر جزو دوستداران گشت و گذار و خرید هستید، پیشنهاد ما رزرو این هتل است، مطمئنا برایتان اقامتی خوش رقم خواهد خورد.

تنگه بسفروس نیز تنها با 5 دقیقه پیاده روی قابل دسترس است و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو به جاذبه های دیدنی شهر دسترسی آسانی خواهید داشت.

فرودگاه استانبول حدودا 30 کیلومتر از هتل Gezi Bosphorus Istanbul فاصله دارد که به وسیله شاتل فرودگاهی قابل دسترس است.

در حالت کلی، اقامت در هتل گزی استانبول برای گردشگرانی که به دنبال هتل 5 ستاره در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان استقلال هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

امکانات عمومی هتل گزی بسفروس استانبول

امکانات مشهور هتل گزی استانبول عبارتند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، مرکز بدنسازی و بار.

از جمله امکانات ارائه شده در این هتل کرایه اتومبیل است که از این طریق می توانید به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید و از جاذبه های دیدنی و تاریخی لذت ببرید.

همچنین هتل گزی شامل مرکز بیزینس بوده و برای آن دسته از مسافرانی که به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیمای استانبول راهی این شهر می شوند، با رزرو هتل گزی می توانند از امکانات بیزینس و برگزاری جلسات و کنفرانس ها بهره مند شوند.

در فضای بیرونی هتل باغ وجود دارد که مبلمان زیبایی در محوطه چیده شده و فضایی برای پیک نیک فراهم شده است.

براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود به داخل هتل ندارید. پذیرش هتل Gezi Bosphorus Istanbul به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به میهمانان از سراسر جهان هستند. در لابی هتل خدماتی نظیر اتاق چمدان، میز تور و بلیط گردشگری، تبدیل ارز انجام می گیرند.

اگر به خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو احتیاج داشته باشید، به راحتی می توانید با پرداخت هزینه مربوطه بهره مند شوید. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل

در مرکز اسپای این هتل میهمانان می توانند ریلکس کنند و انواع ماساژها را دریافت کنند. همچنین در سالن بدنسازی نیز انواع دستگاه های روز جهان در اختیارتان قرار داده می گردد. از امکانات تفریحی دیگر در هتل Gezi Bosphorus Istanbul می توان به حمام ترکی، جکوزی و سونا اشاره نمود که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در هتل گزی بسفروس 67 اتاق وجود دارد و انواع اتاق در هتل گزی استانبول عبارتند از اتاق توئین یا دوبل دولوکس با چشم انداز باغ و پارک، اتاق دولوکس با چشم انداز تنگه بسفر، اتاق کورنر دولوکس با چشم انداز تنگه بسفر و سوئیت جونیور با چشم انداز تنگه بسفر.

همه اتاق های این هتل شامل کف چوبی و چشم اندازی رو به بسفروس و پارک های اطراف دارند، به طور مرتب و روزانه همه اتاق ها نظافت می شوند. در همه اتاق ها تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، یخچال و مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، گاوصندوق، بالکن و کمدلباس وجود دارند.

همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی دایر است که خود حمام ها شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق های هتل Gezi Bosphorus Istanbul را ندارید ولی برای افراد سیگاری محلی به دور از اتاق ها برای سیگار کشیدن مهیا شده است.

همه اتاق ها ضد صدا و ضد آلرژی بوده و برایتان اقامتی به یاد ماندنی رقم خواهد خورد. برای دسترسی به اتاق ها در این هتل می توانید از آسانسور بهره ببرید.

رستوران هتل

رستوران بلو به عنوان رستوران مدیترانه ای برایتان انواع غذاهای خوشمزه سرو می نماید و در محیطی دوست داشتنی و طراحی عالی می توانید هر سه وعده غذایی را نوش جان کنید.

فاصله هتل گزی بسفروس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ دلمه باغچه: 2.1 کیلومتر

فاصله تا موزه پرای استانبول: 2.4 کیلومتر

فاصله تا برج دختر: 2.6 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 2.9 کیلومتر

فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: 6.2 کیلومتر

فاصله تا موزه هنرهای اسلامی و ترکی استانبول: 6.6 کیلومتر

فاصله تا کاخ توپقاپی: 8.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1152

به "هتل گزی بسفروس (Gezi Bosphorus Istanbul) ؛ از هتل های 5 ستاره و زیبا در مرکز شهر استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گزی بسفروس (Gezi Bosphorus Istanbul) ؛ از هتل های 5 ستاره و زیبا در مرکز شهر استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید