هتل های رویایی تایلند برای کریسمس

به گزارش تور کانادا، هتل های رویایی تایلند برای کریسمس هتل‌هایی هستند که می‌توانند یک اقامت آسان و راحت را برای شما فراهم کنند. در این مقاله شما را با بهترین هتل‌هایی است که بهتر است در زمان کریسمس در آن‌ها اقامت کنید.

هتل های رویایی تایلند برای کریسمس

هتل آکیرا مانور (چیانگ مای)

استخر بی نهایت در پشت بام هتل، امکانات کامل، رستوران و کافی شاپ در پشت بام هتل، مراسم سرگرم کننده شب کریسمس و منوی سنتی ایتالیایی مشرف به کوه دوی ساتپ و موسیقی جاز شب سال نو از ویژگی‌های این هتل برای اقامت هستند.

خانه های ییلاقی آنانتارا راساناندا (کوفانگان)

استخر خصوصی و تراس، سالن های مشترک تناسب اندام، در فاصله ی 1 دقیقه ای با ساحل، حمل و نقل با قایق خصوصی از فرودگاه کوساموی، نهار خوری کنار ساحل در فضای باز و اختصاصی و سالن انواع نوشیدنی های سرد و گرم از ویژگی‌های این هتل در تور تایلند هستند.

هتل پولمن پوکت آرکادیا در تور تایلند

هتل پولمن پوکت آرکادیا، هتلی 5 ستاره است که در ساحل نایتون قرار گرفته و مستقر بر روی پرتگاه مشرف به دریای آندامان، آبگرم، استخرهای متعدد، سالن بدنسازی، کافی شاپ ها، رستوران ها و نانوایی در محل، شام سنتی کریسمس، کریسمس ایتالیایی، بوفه صبحانه، بوفه کبابی نهار روز کریسمس و شام باشکوه شب سال نو، 8 نوع غذای مجلل، مراسم شمارش معکوس شب سال نو و صبحانه روز سال نو از ویژگی‌های مهم این هتل در تور پوکت هستند.

اقامتگاه توبکاک در ساحل (کرابی)

اقامتگاه 4 ستاره در ساحل توبکایک، خدامت کامل آبگرم و استخر شنا، دید ابدی کوه از بالکن های اختصاصی و حمام به سبک گرمسیری، کتابخانه و تخت های مخصوص، حمام آفتاب و برگزاری کلاس های آشپزی از بهترین هتل‌های تور تایلند مناسب برای کریسمس است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 196

به "هتل های رویایی تایلند برای کریسمس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های رویایی تایلند برای کریسمس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید