هزینه های سفر به مالزی

به گزارش تور کانادا، مالزی کشوری مسلمان و دیدنی است.  مالزی با جنگل‌های انبوه درون شهری کوالالامپور و سواحل بکر جزایر پرهنتیان یکی از بهترین کشورهایی است که می‌توانید در طول عمر خود به آن سفر کنید.

هزینه های سفر به مالزی

هزینه اسکان در خوابگاه‌ها به ازای هر شب، بین 25 تا 50 رینگیت و هزینه اقامت در شهرهای بزرگ ‌تر نیز معمولاً در حدود 50 رینگیت در نظر گرفته شده است. اگر بخواهید در یک اتاق خصوصی اقامت داشته باشید، هزینه هر شب اقامت در حدود 75 رینگیت خواهد بود. هرچند اغلب خوابگاه‌ها از امکانات آشپزخانه برخوردار نیستند تا بتوانید خودتان غذا درست کنید، اما با این حال صبحانه و وای فای رایگان در این اقامتگاه‌ها از امکاناتی است که اغلب به مهمانان ارائه می‌ شوند. افرادی که قصد دارند در چادر شخصی خود شب را به سر ببرند تنها در پارک‌های طبیعی و فضاهای عمومی می‌توانند چادر بزنند. در تور مالزی با انتخاب یک هتل مناسب کیفیت سفر خود را بالا ببرید.

هزینه غذاهای خیابانی در تور مالزی از 5 رینگیت شروع شده و بیشتر از 15 رینگیت نخواهد شد. فست‌فودها برای یک وعده غذایی ترکیبی در حدود 14 رینگیت هزینه خواهد داشت. هزینه صرف غذا در رستوران‌ها نیز 10 تا 20 رینگیت پیش‌بینی می‌شود، اگرچه غذاهای غربی معمولا گرانتر می‌باشند.

انتظار می رود هزینه سفر با اتوبوس برای هر نفر به ازای هر ساعت در حدود 5 تا 15 رینگیت در تور مالزی باشد. اما هزینه تاکسی بالاتر خواهد بود و کرایه آن به ازای هر نفر محاسبه می‌گردد. اگر چنانچه شخص دیگری به همراه شما سوار تاکسی نشود، در این صورت شما مجبور هستید کرایه چهار نفر را حساب نمایید. در کوالالامپور، بسیاری از تاکسی‌ها، تاکسی متر ندارند.

بیشتر جاذبه‌های تور مالزی، با هزینه بسیار کمی در دسترس عموم قرار دارند. هزینه کوه‌پیمایی روزانه تنها 35 تا 75 رینگیت است. بلیط‌های غواصی نیز برای یک غواصی دو روزه، 245 تا 300 رینگیت و برای یک دوره کامل غواصی سازمان PADI از 830 رینگیت تا 1325 رینگیت هزینه خواهد داشت. قایق سواری روی آب‌های خروشان نیز در حدود 200 رینگیت و قیمت بلیط ورودی به اغلب پارک‌های ملی این کشور، کمتر از 20 رینگیت می‌باشد.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 199

به "هزینه های سفر به مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید