پارک برون مرزی کاگالگادی یکی از دیدنی های آفریقای جنوبی به شمار می رود

به گزارش تور کانادا، جاذبه ها/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، پارک برون مرزی کاگالگادی یکی از دیدنی های آفریقای جنوبی به شمار می رود.

پارک برون مرزی کاگالگادی یکی از دیدنی های آفریقای جنوبی به شمار می رود

پارک برون مرزی کاگالگادی با آفریقای جنوبی و بوتسوانا هم مرز و زمینی کاملا بیابانی هست. در میان زمینهای نمکی و تپه های قرمز کالاهاری تعداد زیادی از حیوانات قرار دارند از جمله زنبور وحشی، غزال آفریقایی و گمسبوک که به وسیله شکارچیانی مانند شیرها، یوزپلنگ و پلنگ شکار می شوند. اینجا فقط به وسیله بیابانها احاطه شده و تماشای این حیوانات نیز حیرت انگیز است.

کاگالگادی زمانی به دو بخش تقسیم شده بود: پارک ملی گمسبوک کالاهاری آفریقای جنوبی و پارک ملی گمسبوک بوتسوانا که این دو بخش برای تشکیل یک پارک رسمی در سال 1999 با یکدیگر ترکیب شدند. بخشی از کاگالگادی بخاطر وسعت گسترده آن بدون وسیله نقلیه قابل دسترسی است و حتی میتوان آن را یک ماجراجویی بحساب آورد. بیشتر بازدید نمایندگان ترجیح می دهند در یکی از اردوگاه های پارک بمانند و از مسیرهای پیاده روی یا تماشا حیوانات وحشی لذت ببرند. اگر ترجیح می دهید به تنهایی از اینجا بازدید کنید، می توانید یکی از مسیرهای رودخانه نسوب یا آئوب در بخش آفریقای جنوبی را انتخاب کنید. این نام بخاطر قبیله های کاگالگادی که قبلا در بخشهایی از بیابان زندگی میکردند، بر روی این بیابان گذاشته شد و امروزه نیز بعضی از خویشاوندان این قبایل مانند اجتماع میر و اجتماع خومانی در اینجا زندگی می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1681

به "پارک برون مرزی کاگالگادی یکی از دیدنی های آفریقای جنوبی به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک برون مرزی کاگالگادی یکی از دیدنی های آفریقای جنوبی به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید