پورشه جدید در کره جنوبی رونمایی شد

به گزارش تور کانادا، پورشه رسماً از مدل کاملاً الکتریکی تایکان خود را در کره جنوبی رونمایی نموده و شروع فروش را نشان می دهد که در ابتدا فقط برای نسخه تایکان 4S است.

پورشه جدید در کره جنوبی رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبر خودرو، دو نوع قدرتمندتر (توربو و توربو S) در سال 2021 دنبال خواهند شد. این شرکت برای جلب توجه رسانه ها و مشتریان بالقوه، یک نمایشگر هولوگرام دیدنی و جذاب تهیه نموده است.

نمایش این خودروی آینده، که توسط متخصصان هنر جنبشی برای برجسته کردن اعتبار طراحی خودرو و فن آوری پیشرفته طراحی شده است، شاهد حضور تایکان 4S در صحنه در پورشه تایکان آرنا در Garosu-gil در مقابل خبرنگاران و افراد معتبر در سئول بود.

طی هفته های منتهی به رونمایی، یک پروژه اسب هولوگرامی در حال انجام است، در حالی که اعضای عمومی با نمایش هولوگرام اسبی که در خیابان ها می دوند در نمایشی با نام اصلی تایکان - که تقریباً می تواند به معنای روح اسب جوان با نشاط ترجمه گردد.

اسب های هولوگرام که در سطح شهر می دوند احتمالاً منظره بسیار جالبی بوده است، مخصوصاً در زمان کنونی که به اندازه معمول جاذبه در شهرها وجود ندارد.

از آنجا که مانند گذشته هیچ نمایشگاه خودرویی وجود ندارد، تولیدکنندگان احتمالاً مدل های جدیدی را به روشهای مختلف جدید ارائه می دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 860

به "پورشه جدید در کره جنوبی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه جدید در کره جنوبی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید