پژوهشگاه استاندارد از فارغ التحصیلان دانشگاهی البرز نیرو جذب می نماید

به گزارش تور کانادا، پژوهشگاه استاندارد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود، اطلاعیه ای ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی استان البرز منتشر نموده است.

پژوهشگاه استاندارد از فارغ التحصیلان دانشگاهی البرز نیرو جذب می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل فوق لیسانس در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پژوهشگاه استاندارد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود، اطلاعیه ای ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی استان البرز منتشر نموده است.

براساس این اطلاعیه که خطاب به روسای موسسات و دانشگاه های آموزش عالی و واحد های پژوهشی و فناوری زیرمجموعه وزارت علوم صادر شده، اعلام شده است که از متقاضیان مأمور یا انتقال به پژوهشگاه استاندارد و مطابق با جدول اعلام شده، جذب نیرو صورت می گیرد.

اداره کل امور اداری، اداره کل امور اقتصادی، اداره کل بودجه و تشکیلات، پژوهشکده فناوری و مهندسی، پژوهشکده ارزیابی کیفیت و سامانه های مدیریت، پژوهشکده شیمی و پتروشیمی و پژوهشکده صنایع غذایی و فرآورده های کشاورزی، از مراکز پژوهشگاه استاندارد است که به کارمندانی از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 255

به "پژوهشگاه استاندارد از فارغ التحصیلان دانشگاهی البرز نیرو جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشگاه استاندارد از فارغ التحصیلان دانشگاهی البرز نیرو جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید