پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره چالش های اروپا در 2021

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، سباستین کورتز صدر اعظم اتریش با اشاره به در پیش بودن موج جدید همه گیری کرونا در اروپا از سه ماهه نخست سال جدید میلادی به عنوان چالشی جدی برای قاره سبز نام برد.

پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره چالش های اروپا در 2021

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

صدر اعظم اتریش انتظار دارد موج سوم همه گیری کرونا منجر به افزایش شدید مبتلایان در سراسر اروپا در سال آینده داشته باشد. با این حال امید می رود در تابستان، شرایط به حالت عادی بازگردد.

کورتز اضافه نمود: موج سوم ما را فرا خواهد گرفت و تعداد مبتلایان دوباره در بسیاری از کشورهای اروپایی به طور گسترده افزایش خواهد یافت. پس از آن، من تصور می کنم که به دلیل گرم شدن هوا و همچنین به دلیل افزایش تعداد افرادی که واکسینه می شوند، آرامش به جامعه بازمی گردد و من انتظار دارم که در تابستان بتوانیم تا حد زیادی به حالت عادی بازگردیم.

در همین رابطه دولت اتریش محدودیت های کرونایی را در روز کریسمس تشدید کرد و قوانین منع عبور و مرور را به اجرا گذاشت. بر این اساس شهروندان تنها به دلایل موجه مانند خرید، رفتن به محل کار و یا معالجه نزد پزشک، مجاز به خروج از منازل خود هستند. این قوانین تا 17 ژانویه (28 دی) اعمال می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 918

به "پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره چالش های اروپا در 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی صدر اعظم اتریش درباره چالش های اروپا در 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید