کروتونه 0 - 2 میلان؛ تیم پیولی این فصل مدعی است

به گزارش تور کانادا، میلان در دومین بازی این فصل پیروز شد 0-2 کروتونه را مغلوب کند.

کروتونه 0 - 2 میلان؛ تیم پیولی این فصل مدعی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روسونری که هفته گذشته با درخشش زلاتان پیروز به کسب پیروزی در هفته اول شده بود، امشب نیز با دو گل توانست کروتونه را مغلوب نموده و در دومین هفته فصل به ششمین امتیاز دست پیدا کند.

میلان بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه هشت می توانست روی حرکت هاکان چالهان اوغلو به گل اول دست یابد، اما کارداز ضربه پاس راست او را به خوبی مهار کرد.

در دقیقه 14 و روی پاس ساندرو تونالی، براهیم دیاز فرصت داشت اولین گل خود را در لباس میلان به ثمر برساند، اما باز هم دروازه بان کروتونه واکنش نشان داد.

در دقیقه 21 بود که میلان تا آستانه زدن گل اول پیش رفت. ارسال چالهان اوغلو از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر سیمون کیائر همراه بود، اما این ضربه به دیرک دروازه برخورد کرد.

در ادامه توپ و میدان همچنان در اختیار روسونری بود، اما شاگردان استفانو پیولی نمی توانست مانند اوایل بازی خطرناک ظاهر شوند. در نهایت در شرایطی که به نظر می رسید نیمه نخست با تساوی بدون گل رو به خاتمه است، آنته ربیچ درون محوطه متوقف شده و میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه فرانک کسیه خلاف جهت حرکت کارداز وارد دروازه شد و میلان با رجحان 0-1 راهی رختکن گشت.

اما میلان نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 50 به گل دوم هم رسید. ارسال سلسمیکرز برای چالهان اوغلو با دخالت مدافع کروتونه مقابل براهیم دیاز نهاده شد و او به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه 60 کروتونه فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت، اما ضربه پای چپ مسیاس از درون محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه میلان به بیرون رفت. دقایقی بعد مولینا با ورود به محوطه جریمه میلان می توانست فرصت خوبی برای زدن گل اول کروتونه مهیا کند، اما سیمون کیائر با تکلی زیبا دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 85 سیمون کیائر یک بار دیگر فرصت خوبی برای باز کردن دروازه کروتونه داشت، اما ضربه او از فاصله ای دور به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. در ادامه کوشش دو تیم برای گلزنی اثربخش نبود و میلان در این مسابقه به رجحان 0-2 دست یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 664

به "کروتونه 0 - 2 میلان؛ تیم پیولی این فصل مدعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروتونه 0 - 2 میلان؛ تیم پیولی این فصل مدعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید