کرونای انگلیسی به پاکستان رسید، 3 مبتلا شناسایی شدند

به گزارش تور کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت ایالت سند پاکستان امروز سه شنبه اعلام نمود: 3 فرد مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا در شهر کراچی پاکستان شناسایی شدند.

کرونای انگلیسی به پاکستان رسید، 3 مبتلا شناسایی شدند

به گزارش الجزیره، این افراد که به تازگی از کشور انگلیس به پاکستان آمده اند، مورد آزمایش قرار گرفته و ابتلای آنها به ویروس COVID-19 معروف به کرونای انگلیسی تأیید شده است.

این در حالیست که وزیر بهداشت انگلیس 14 دسامبر امسال میلادی بیان کرد که نوع جدیدی از ویروس کرونا در این کشور کشف شده است که در حال گسترش سریع تر از شکل اصلی آن است.

سازمان بهداشت دنیای نیز امروز بیان کرد که ظهور گونه های جدید کرونا، به چالش سلامتی سال 2021 میلادی، تبدیل خواهد شد.

این سازمان بین المللی هشدار داد که در سال آینده، جامعه دنیای با چالش های جدید و گونه های جدیدی از کووید 19، دست و پنجه نرم خواهد نمود.

سازمان بهداشت دنیای توجه ویژه به مطالعه پیرامون گونه های جدید کرونا از جمله انواع شایع در انگلیس و آفریقای جنوبی و به اشتراک گذاشتن تحقیقات پیرامون این موضوع را از اولویت های سال 2021 معرفی کرد.

اکنون ابتلای بیش از 81 میلیون و 479 هزار نفر در سراسر دنیا به کووید 19 تأیید شده است و از این تعداد بیش از یک میلیون و 778 هزار نفر جان باخته اند.

آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه، انگلیس، ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان 10 کشوری هستند که بالاترین آمار مبتلایان به کووید 19 را دارند.

اما فهرست کشورهای دارای بالاترین آمار مرگ و میر کمی متفاوت است.

در حال حاضر به ترتیب آمریکا، برزیل، هند، مکزیک، ایتالیا، انگلیس، فرانسه و روسیه بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از ابتلاء به کرونا را در سراسر دنیا گزارش داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 926

به "کرونای انگلیسی به پاکستان رسید، 3 مبتلا شناسایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای انگلیسی به پاکستان رسید، 3 مبتلا شناسایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید