کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد

به گزارش تور کانادا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز گفت: هشتمین کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران بصورت مجازی به مدت دو روز در دانشگاه تبریز شروع بکار کرد.

کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

اصغر عسگری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در تبادل نظر با در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: هشتمین کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران بصورت مجازی در محل دبیرخانه کنفرانس در دانشکده فنی ومهندسی مکانیک دانشگاه تبریز شروع بکار کرد.

عسگری بیان کرد: دانشگاه تبریز بعنوان یکی از معتبرترین مراکز علمی و پژوهش کشور از پتانسیل ها و توانمندی های زیادی در سطح ایران و کشور های همجوار برخوردار است و امضاء تفاهم-نامه همکاری علمی و پژوهشی با بیش از 200 دانشگاه دنیا و مسئولیت دبیرخانه کمیته مشترک عملیاتی سازی تفاهم نامه بین وزارت علوم، تحقیقات فناوری و شورای علم و فناوری ترکیه (توبیتاک) نشان از عزم جدی مسئولین دانشگاه برای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی در راستای پیشرفت کشور است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با تجلیل از خدمات علمی سید وهاب پیروزپناه استاد فقید دانشکده مکانیک در زمینه علم احتراق توضیح داد: به پاس زحمات اساتید این دانشکده در حال حاضر نیز مفتخریم 2 نفر از اساتید این دانشکده جزء 1% دانشمندان برتر دنیا هستند و با توجه به سابقه درخشان دانشکده فنی ومهندسی مکانیک امیدواریم این کنفرانس نقطه عطفی در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت باشد.

وی گفت: درهیچ فراوریی بدون نوآوری جهش بوجود نمی آید و اگر بخواهیم نوآوری داشته باشیم ضروری است دانشگاه ها با صنعت ارتباط بیشتری داشته و در راستای احتیاج های صنعت به فعالیت علمی بپردازند و این امر احتیاجمند همکاری متقابل است و دانشگاه تبریز در این راستا آماده همکاری جدی با بخش صنعت و فراوری کنندگان صنعتی در مورد ارائه ایده های نو برای برطرف مسائل این بخش است.

گفتنی است، این کنفرانس طی روز های 21 و 22 مرداد ماه با محور های مختلف از جمله تحلیل تجربی، نظری، عددی و نرم افزاری احتراق و مدل های ایمنی، آلایندگی و اثر زیست محیطی احتراق، کاربرد های احتراق در ساختمان های مسکونی و خدماتی-تجاری، مهار نشر گاز های گلخانه ای و ذخیره سازی آن ها وسایر موضوعات مرتبط بصورت مجازی در تارنمای کنفرانس به آدرس www.fcci-2020.tabrizu.ac.ir برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 666

به "کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس ملی تخصصی سوخت و احتراق ایران به صورت مجازی در دانشگاه تبریز شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید