گروه موسیقی NewJeans وارد پابجی می شوند؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش تور کانادا، به نظر می رسد که هیچ دنیایی چه فیزیکی و چه دیجیتالی، از استعداد نیوجینز مصون نیست. این گروه معروف پاپ کره ای اولین حضور خود در یک بازی ویدیویی را در بازی پابجی به عنوان بخشی از آپدیت 30.1 انجام داده است.

گروه موسیقی NewJeans وارد پابجی می شوند؛ تریلر آن را ببینید

این همکاری هر یک از اعضای گروه را به عنوان یک شخصیت قابل بازی، آیتم های ظاهری برای تغییر و شخصی سازی شخصیت های شما، ایموت، پوسته برای سلاح، عناصری در نقشه و موارد دیگر اضافه می نماید. شرکت کرفتون (Krafton) این رویداد را چند روز قبل برای کاربران رایانه های شخصی در دسترس قرار داد و به تازگی نیز کاربران کنسول به آن دست یافته اند.

آپدیت تازه بازی نیز بعضی تغییرات محیطی را ارائه نموده است. به عنوان مثال، مدرسه Taego به یک سرزمین عجایب درخشان تبدیل شده است و یک کامیون با تم صورتی و بنفش که به یک استیج تبدیل می گردد، در بعضی از جزایر نظیر Erangel ،Miramar ،Vikendi ،Taego ،Deston و Rondo موجود است. به طور کلی این همکاری رنگ های پر جنب و جوشی را به دنیای پر شور پابجی می آورد و برای هواداران گروه موسیقی نیوجینز نیز خبر بسیار خوبی است.

مانند سایر بازی های لایو سرویس، پابجی نیز با همکاری های شگفت انگیز غریبه نیست. این بازی هرچند از این نظر با فورتنایت و رویدادهای فوق العاده اش نظیر رویداد متالیکا در همین مدت اخیر، قابل مقایسه نیست اما همکاری هایی با انیمه هایی نظیر Neon Genesis Evangelion و بازی های دیگری مانند Angry Birds داشته است که در نوع خود مجذوب کننده بوده اند.

با وجود این، همکاری با نیوجینز ظاهرا محبوب تر از چند رویداد قبلی شده است و بازیکنان از همان ابتدای آغاز رویداد، ویدیوهای زیادی با شخصیت ها ساخته و به اشتراک گذاشته اند. البته آپدیت تازه پابجی فقط شامل محتوایی با گروه کره ای گفته شده نیست و در کنار برطرف همیشگی باگ های مختلف، تغییراتی در حالت رنک، بعضی سلاح ها، شعاع آسیب نارنجک، پوسته ها، بالا رفتن از موانع و غیره اعمال شده است. فهرست کامل تغییرات در اینجا قابل مشاهده است.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1403 بروزرسانی: 2 تیر 1403 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1824

به "گروه موسیقی NewJeans وارد پابجی می شوند؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه موسیقی NewJeans وارد پابجی می شوند؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید