ببینید؛ نیو گیم پلاس و محتوای داستانی جدیدی برای الن ویک 2 منتشر شد

به گزارش تور کانادا، استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) اخیرا حالت نو نیو گیم پلاس الن ویک 2 را با عنوان The Final Draft به وسیله یک آپدیت رایگان به بازی اضافه نموده است.

ببینید؛ نیو گیم پلاس و محتوای داستانی جدیدی برای الن ویک 2 منتشر شد

محتوای The Final Draft از خاتمهی نو برای داستان چند لایه الن ویک پرده برداری می نماید که بدون شک باعث ایجاد حدس و گمان ها و نظریه های زیادی از سوی بازیکنان می گردد. داستان های نو را می توان در قالب ویدیوها و صفحات دست نوشته ای که به بخش نیو گیم پلاس بازی اضافه شده اند، همراه با موارد دیگر پیدا کرد.

برای دسترسی به حالت نیو گیم پلاس و تجربه کامل The Final Draft، ابتدا باید کمپین را به طور کامل به خاتمه برسانید. بازیکنان تمام سلاح ها، چارم ها و ارتقاهایی را که در تجربه خود از کمپین بدست آورده اند را در حالت نیو گیم پلاس خواهند داشت. این منابع زمانی که بازیکنان در کوشش برای غلبه کردن بر چالش های سطح دشواری نو Nightmare هستند، مفید خواهند بود. به طور کلی بازیکنان باید خود را برای دشمنان قوی تر شده، سناریوهایی پیچیده تر و نیازمند استراتژی بیشتر و افزایش آدرنالین آماده نمایند.

لازم به ذکر است که به روزرسانی نو الن ویک 2 تنها محتوای داستانی نوی را به بازی اضافه نمی نماید، بلکه شامل بهبودهایی نیز می گردد. این بهبودها شامل مواردی نظیر عملکرد بهتر بازی روی پلتفرم های مختلف، کاهش مصرف حافظه در تمامی پلتفرم ها، کیفیت کلی صدا در پلی استیشن 5، تغییراتی در رابط کاربری بازی، برطرف باگ هایی در نسخه ایکس باکس، بهبودهایی در نورپردازی و غیره می گردد. شما می توایند برای تماشا جزئیات کامل این به روزرسانی به این نشانی مراجعه کنید.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با استودیوی رمدی، به نظر می رسد که این استودیوی مشهور با تمرکز بالا در حال کار روی ساخت دومین نسخه از سری Control است. این دنباله طبق گفته ها بسیار جاه طلبانه است و ظاهرا پیشرفت خوبی در ساخت آن مشاهده می گردد. از طرفی گفته شده که طراح ارشد گیم پلی الن ویک 2 نیز در ساخت این بازی دخیل است.

الن ویک 2 هم اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شد را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1402 بروزرسانی: 22 آذر 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1814

به "ببینید؛ نیو گیم پلاس و محتوای داستانی جدیدی برای الن ویک 2 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ نیو گیم پلاس و محتوای داستانی جدیدی برای الن ویک 2 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید