یورو 2020، تیم ملی فوتبال ترکیه شگفتی ساز می گردد؟

به گزارش تور کانادا، تیم ملی فوتبال ترکیه در گروه A مسابقات جام ملت های اروپا با ایتالیا، ولز و سوئیس باید رقابت کند.

یورو 2020، تیم ملی فوتبال ترکیه شگفتی ساز می گردد؟

بهترین تجربه سفر را با سفر به ترکیه بدون ویزا در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش ، شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) از روز آدینه 21 خرداد ماه شروع می شود تا دوباره هیجان به قاره سبز باز شود. این رقابت ها قرار بود سال گذشته برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

گروه A مسابقات جام ملت های اروپا با حضور ایتالیا، ترکیه، ولز و سوئیس تشکیل شده است. اگر صعود ایتالیا را از این گروه به اسم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی قطعی بدانیم، رقابت تنگاتنگی بین سایر تیم ها برای صعود به مرحله بعد وجود خواهد داشت. در ادامه قصد داریم به معرفی تیم ملی فوتبال ترکیه بپردازیم.

تیم ملی ترکیه را اصلا نباید در یورو دست کم گرفت، زیرا بازیکنان هجومی این تیم از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. بوراک ایلماز ستاره خط حمله ترکیه در فصلی که گذشت با تیم لیل قهرمان لیگ فرانسه شد و پیش از لیل، در گالاتاسرای هم عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته بود.

برترین عملکرد ترکیه در جام ملت های اروپا به یورو 2008 مربوط می شود که به جمع 4 تیم پایانی مسابقات صعود کرد، اما نتوانست به فینال راه پیدا کند.

خط میانی ترکیه هم از بازیکنان خوبی تشکیل شده است. حضور عرفان جان قهوه چی بازیکن فنرباغچه و هاکان چالهان اوغلو ستاره خط میانی میلان می تواند طرفداران ترک را به این تیم امیدوار کند.

مدافعان میانی ترکیه هم نام آشنا هستند. اوزان کاباک مدافع میانی لیورپول و چائلار سویونجو بازیکن لسترسیتی احتمالا زوج خط دفاعی ترکیه در یورو 2020 خواهند بود.

ترکیه در بازی های محبت آمیز ملی مقابل تیم های قدرتمندی قرار نگرفته، اما نتایج نسبتا خوبی گرفته است. ترک ها مقابل مولداوی و آذربایجان به پیروزی رسیده اند و برابر گینه هم به نتیجه تساوی رضایت داده اند.

لیست نفرات ترکیه در رقابت های جام ملت های اروپا:

دروازه بان ها: آلتای باییندیر (فنرباغچه)، مرت گونوک (باشاک شهیر)، اورجان چاکیر (ترابوزان اسپور)

مدافعان: زکی چلیک (لیل)، چائلار سویونجو (لستر)، جان آیهان (ساسولو)، مرت دمیرال (یوونتوس)، مرت مولدور (ساسولو)، اوزان کاباک (لیورپول)، ریدوان ایلماز (بشیکتاش)، اوموت مراس (لوهاور)

هافبک ها: یوسف یازیچی (لیل)، دوروخان توکوز (بشیکتاش)، عرفان جان قهوه چی (فنرباغچه)، اوکای یوکوسلو (وست بروم)، اورکان کوکجو (فاینورد)، اوزان توفان (فنرباغچه)، تایلان آنتالیالی (گالاتاسرای)، هاکان چالهان اوغلو (میلان)

مهاجمان: بوراک ایلماز (لیل)، چنگیز اوندر (لستر)، انس اونال (ختافه)، عبدالغدیر اومور (ترابوزان اسپور)، کریم آکتورک اوغلو (گالاتاسرای)، خلیل ابراهیم درویش اوغلو (برنتفورد)، کنان کارامان (فورتونا دوسلدورف)

برنامه بازی های ترکیه در جام ملت های اروپا:

ترکیه - ایتالیا/ آدینه 21 خرداد ساعت 23:30

ترکیه - ولز/ چهارشنبه 26 خرداد ساعت 20:30

ترکیه - سوئیس/ یکشنبه 30 خرداد ساعت 20:30

تیم ملی پرتغال در آخرین دوره مسابقات جام ملت های اروپا(2016) اسم قهرمانی را کسب نموده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1280

به "یورو 2020، تیم ملی فوتبال ترکیه شگفتی ساز می گردد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "یورو 2020، تیم ملی فوتبال ترکیه شگفتی ساز می گردد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، تیم ملی فوتبال ترکیه شگفتی ساز می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید