یورو 2020، پیروزی آلمان مقابل پرتغال در سرانجام نیمه نخست، رونالدو یک گل دیگر به دایی نزدیک شد

به گزارش تور کانادا، نیمه نخست دومین بازی از شب نهم رقابت های یورو 2020 با تساوی تیم های ملی پرتغال و آلمان در شهر مونیخ به سرانجام رسید.

یورو 2020، پیروزی آلمان مقابل پرتغال در سرانجام نیمه نخست، رونالدو یک گل دیگر به دایی نزدیک شد

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های روز نهم از رقابت های یورو 2020، امشب (شنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانتس آره نای شهر مونیخ، تیم های ملی آلمان و پرتغال دومین بازی گروه F در دور دوم مرحله گروهی را برگزار کردند که این بازی در نیمه نخست با پیروزی 2 بر یک ژرمن ها به خاتمه رسید.

در این بازی این پرتغال بود که آغاز بهتری داشت و در دقیقه 15 هم به وسیله کریستیانو رونالدو به گل رسید. این یکصدوهفتمین گل ملی رونالدو بود که او را به رکورد 109 گل علی دایی به اسم برترین گلزن فوتبال دنیا در رده ملی نزدیک تر کرد.

آلمانی ها 20 دقیقه برای زدن گل تساوی کوشش کردند و در نهایت در دقیقه 35 به وسیله روین دیاز مدافع پرتغال به گل تساوی دست پیدا کرد. بازگشت آلمان با ثبت دومین گل برای این تیم به خاتمه رسید که این گل را هم دیگر مدافع پرتغالی ها، رافائل گوئریرو به ثمر رساند که در دقیقه 39 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. به این ترتیب شاگردان یواخیم لو بدون اینکه گلزنی نمایند، بازی باخته را در خاتمه نیمه اول بردند و به کسب پیروزی و افزایش شانس صعودشان به مرحله بعدی امیدوار شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1257

به "یورو 2020، پیروزی آلمان مقابل پرتغال در سرانجام نیمه نخست، رونالدو یک گل دیگر به دایی نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، پیروزی آلمان مقابل پرتغال در سرانجام نیمه نخست، رونالدو یک گل دیگر به دایی نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید