یک خبر عالی برای طرفداران سوارکاری

به گزارش تور کانادا، حدس بزنید که چه کسانی در جام جهانی دبی حضور خواهند داشت. قهرمان سه دوره مسابقات سوارکاری، فرانکی دیتوری و برنده سابق جایزه بزرگ بین المللی، مارکوس آرمیتاژ در بین سوارکاران و علاقه مندان به مسابقات اسب دوانی در مسیر مسابقه خواهند بود.

یک خبر عالی برای طرفداران سوارکاری

مسابقات اسب دوانی پریمایر یک عرصه بسیار رقابتی در اختیار بهترین سوارکاران و اسب های دنیا قرار می دهد تا با یکدیگر به رقابت بپردازند و برای برنده شدن جوایز نفیسی که برای این مسابقات در نظر گرفته شده است روبروی یکدیگر قرار بگیرند. این مسابقه یک شب در هر سال برگزار می گردد و زیبایی های دبی، روح باورنکردنی اسب های اصیل و هیجان مسابقات فلت را به نمایش می گذارد.

با نگاهی به کارنامه فرانکی دیتوری متوجه خواهیم شد که بهترین دوران آقای دیتوری به سال 1996 بازمی گردد؛ زمانی که او توانست در عرض یک سال تمامی هفت برنده مسابقات اسب دوانی آن زمان را در مسابقات قهرمانی بریتانیا که با نام Day at Ascot شناخته می گردد، پشت سر بگذارد. امسال Meydan Racecource که در عربی به معنای محل برگزاری رقابت است، میزبانی مسابقات فلت را در مقابل اسب های اصیل بر عهده گرفته است و سوارکار معروف ایتالیایی به این دور از مسابقات بازگشته است تا در کنار آقای آرمیتاژ شور و هیجان لازم برای این مسابقات و این شهر را به اوج خود برساند.

علاوه بر مسابقات، دبی برنامه های جانبی دیگری نیز برای علاقه مندان در نظر گرفته است. در میدان Grandstand یک موزه اسب دوانی، یک گالری هنری، یک هتل پنج ستاره و یک زمین گلف نه حفره ای برای گردشگران در نظر گرفته شده است. زمینی به مساحت بیش از 7 میلیون متر مربع برای این رقابت ها اختصاص یافته است تا گردشگرانی که با پایان یافتن فصل مسابقات به سرعت از این مسیر عبور می نمایند، غرق در قدرت و زیبایی و اسب های اصیل مسابقات شوند.

علاوه بر تمامی اینها، شرکت نمایندگان شانس آن را خواهند داشت تا از نقاط دیدنی اطراف دبی، ازجمله معماری های جسورانه و سازه های عمودی مجذوب نماینده رو به آسمان آن لذت ببرند و غرق در مجذوب نمایندهیت مد، سبک زندگی و نحوه شکوفایی هنر معاصر در این ابرشهر کوچک شوند. این المان های گردشگری توانسته اند تا یک پس زمینه عالی برای نمایش و برجسته کردن یک رویداد ورزشی ارائه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 دی 1401 بروزرسانی: 20 دی 1401 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1703

به "یک خبر عالی برای طرفداران سوارکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خبر عالی برای طرفداران سوارکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید