52 مرگ و 1835 بیمار ، اقتصاد ایتالیا با کرونا دست و پنجه نرم می نماید

به گزارش تور کانادا، آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در آلوده ترین کشور اروپا به 52 نفر رسید و تعداد مبتلایان به 1835 نفر افزایش یافت.

52 مرگ و 1835 بیمار ، اقتصاد ایتالیا با کرونا دست و پنجه نرم می نماید

با ما همراه باشید و با سفر ارزان به ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، ایتالیا که مرکز صدور کروناویروس به دست کم 10 کشور دیگر اروپایی و یکی دو کشور در قاره آفریقاست، تا روز شنبه کمتر از 35 قربانی داشت اما در این دو روز 18 نفر دیگر به این آمار افزوده شد. از سوی دیگر، تعداد بیماران بهبودیافته هم فرایند صعودی داشت و به 149 رسید که 66 مورد بیش از روز یکشنبه است.

به گفته مسئولان بهداشتی ایتالیا، 742 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی پذیرش و بستری شدند که حال 166 نفر آنها نسبتا وخیم و شرایط شان بحرانی است. بسیاری از کسانی که به کرونا آلوده شده اند، نشانه های ابتلا به بیماری نداشتند و معمولا با قرنطینه خانگی سلامت خود را بازیافتند. یکی از مسئولان لومباردی در میان بیماران مبتلا به کروناست؛ منطقه ای که دست کم 1000 نفر در آن به ویروس آلوده شده اند.

مسئولان لومباردی از افراد بالای 65 سال خواسته اند تا آنجا که امکان دارد در دو هفته آینده در خانه بمانند. در همین حال، نخستین مبتلایان به کرونا در رم شناسایی شدند که یک آتش نشان و یک افسر پلیس هستند. همسر، دو فرزند و خواهر همسر افسر پلیس هم به کرونا مبتلا شده اند. تا روز دوشنبه تنها سه بیمار درگیر کروناویروس در پایتخت ایتالیا شناسایی شده بودند؛ یک زوج چینی ساکن شهر ووهان و یک مرد ایتالیایی بازگشته از چین. هر سه بیمار در بیمارستان بستری شدند و سلامت به خانه بازگشتند.

تا سرانجام روز دوشنبه کروناویروس به بیش از نیمی از 20 ناحیه جغرافیایی ایتالیا رسیده و مولیزه در جنوب و جزیره ساردینیا را هم آلوده نموده بود. شیوع کرونا در ایتالیا بسیار به اقتصاد این کشور آسیب زده و پروازهای داخلی و خارجی بعضی خطوط هوایی را لغو نموده است. شرکت امریکن ایرلاینز بیان کرد دست کم تا 24 آوریل (میانه های بهار آینده) تمام پروازهای خود را به شهر میلان به حال تعلیق درآورده است.

دولت ایتالیا از دفتر مرکزی اتحادیه اروپایی در بروکسل درخواست دریافت یک بسته حمایتی 3.6 میلیارد یورویی نموده است تا به کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع کرونا یاری کند. ایتالیا پیش تر 900 میلیون یورو به 11 شهر قرنطینه شده در منطقه لومباردی یاری اقتصادی نموده بود. انتظار می رود کمیسیون اروپایی بسته حمایتی 3.6 میلیارد یورویی را در نشست خود تصویب کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 322

به "52 مرگ و 1835 بیمار ، اقتصاد ایتالیا با کرونا دست و پنجه نرم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "52 مرگ و 1835 بیمار ، اقتصاد ایتالیا با کرونا دست و پنجه نرم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید