استقلالی ها با این اتفاق دیگر نمی توانند سرشان را بلند نمایند ، این تیم به یک شرط فصل بعد قهرمان می گردد

به گزارش تور کانادا، بازیکن سابق آبی ها گفت: استقلال باید از لحاظ روحی و روانی روی خودش کار کند که حداقل یک جام بگیرد

استقلالی ها با این اتفاق دیگر نمی توانند سرشان را بلند نمایند ، این تیم به یک شرط فصل بعد قهرمان می گردد

به گزارش خبرنگاران درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: استقلال برای اینکه قهرمان گردد باید هر 3 بازی به جای مانده در لیگ برتر را با پیروزی تمام می کرد، اما مقابل صنعت نفت آنچنان حمله نکرد تا بتواند 3 امتیاز را به دست بیارود. بازی های رو به جلوی چند هفته گذشته را در این ملاقات از استقلال ندیدیم و متاسفانه 2 امتیاز حساس و مهم دیگر را در هفته های پایانی از دست داد تا قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد.

وی اضافه نمود: اتفاقاتی در چند ماه اخیر در باشگاه استقلال افتاد که باعث شد تا نتیجه لازم را به دست نیاورد. استقلال مسائلی دارد که این مسائل وارد زمین شده و بازیکنان کیفیت بازی های قبلی را نداشتند.

*وقتی باشگاه پول نداده نمی تواند بازیکنان را بازخواست کند

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه وقتی نتیجه دلخواه کسب نگردد بازیکنان می گویند که پول نگرفتند، مطرح کرد: بازیکنان بعد از عدم نتیجه گیری دست به توجیه می زنند و علت اصلی ناکامی تیم را عدم پرداختی می دانند. اگر باشگاه بتواند به موقع و سر وقت به بازیکنان مبالغ قراردادشان را پرداخت کند دیگر این حرف و حدیث ها پیش نمی آید. اگر تعهدات بازیکنان و مربیان پرداخت گردد، باشگاه خیلی راحت می تواند کادرفنی و بازیکنان را بازخواست کند که چرا 3 امتیاز را از دست دادند و از کورس قهرمانی عقب ماندند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه استقلال باید در جام حذفی قهرمان گردد، توضیح داد: استقلال باید از لحاظ روحی و روانی روی خودش کار کند که حداقل یک جام بگیرد تا بالاخره دل طرفداران را به دست بیاورد. اگر استقلال جام حذفی را هم از دست بدهد دیگر طرفداران نمی توانند سرشان بلند نمایند. استقلال باید برای گرفتن جام حذفی تمام کوشش خودش را بکند تا شخصیت تیم حفظ گردد.

*ناکامی سال جاری استقلال چند علت داشت

یوسفی با اشاره به اینکه ناکامی سال جاری استقلال چند علت داشت، تاکید نمود: استقلال تیم خوبی داشت ولی اشتباهاتی در بخش های مختلف مدیریتی تیم را از مسیر قهرمانی دور کرد. بخشی از عدم نتیجه گیری استقلال در این فصل، به خاطر مدیریت افتضاح بود. بخشی هم بازیکنان آنچنان خوب کار نکردند و در بحث بازیکن هم خلأ یک هافبک بازی ساز کاملاً حس می شد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه رفتارهای ساپینتو را تایید نمی کنم، یادآور شد: زمانی که تیم فوتبال استقلال برنده می شد همه می گفتند ساپینتو عجب مربی با تعصبی است. وقتی تیم می باخت عنوان می کردند که هوچیگر است و اصلاً حرفه ای نیست. این موضوع نشان می دهد که نتایج تیم را با رفتارهای سرمربی می سنجیم. در حالی که استقلال در هر بازی برنده بود رفتار ساپینتو ایراد داشت. موقعی که استقلال از نظر فنی خوب بود از لحاظ اخلاقی بد بود.

*ساپینتو سال بعد استقلال را قهرمان لیگ می نماید

وی ادامه داد: اگر مربی رفتاری متعادل و حرفه ای داشته باشد نظم و آرامش کنار زمین به وسیله سرمربی وارد بازی تیمش می گردد. ساپینتو زیاد حاشیه دارد که کار فنی تیم را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر ساپینتو بتواند بعضی از رفتارهای هیجانی، شخصیتی و ایرادات مدیریتی خودش را کنار بگذارد، می تواند سال بعد استقلال را قهرمان کند.

یوسفی در پاسخ به اینکه آیا باید برای ملاقات فینال جام حذفی داور خارجی بیاروند، اعلام نمود: اگر فدراسیون فوتبال برای فینال جام حذفی داور خارجی هم بیاورد ممکن است قضاوت های آنها هم اشتباه باشد. بدترین اشتباهات داوری متعلق به لیگ برتر فوتبال انگلیس است ولی اشتباهات داور را VAR پوشش می دهد. اگر داور سوت یا پرچم اشتباه بزند، VAR به داور یاری می نماید تا بعد از نگاه کردن صحنه، تصمیماتش را تغییر بدهد. پس بهتر است که فوتبال ایران به سیستم VAR تجهیز گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1753

به "استقلالی ها با این اتفاق دیگر نمی توانند سرشان را بلند نمایند ، این تیم به یک شرط فصل بعد قهرمان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی ها با این اتفاق دیگر نمی توانند سرشان را بلند نمایند ، این تیم به یک شرط فصل بعد قهرمان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید