افتتاح مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم

به گزارش تور کانادا، با حضور امید ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بخش جعفرآباد قم مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم افتتاح شد.

افتتاح مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم ، در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور امید ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، بهرام سرمست استاندار قم ، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و سایر مسئولین استان، در بخش جعفرآباد قم مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم افتتاح شد.

مصطفی کاویانی ضمن تأکید بر حمایت از بخش تعاون در کنار بخش خصوصی گفت: مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت با ظرفیت کشتار دو هزار راس دام سبک و یک صد راس دام سنگین در هر شیفت کاری و اشتغالزایی مستقیم 200 نفر یکی از مهم ترین طرح های بخش تعاون استان قم است که نقش زیادی در سلامت مواد پروتئینی و همچنین ایجاد اشتغال دارد.

وی اضافه نمود : این کشتارگاه دارای سالن کشتار، بسته بندی، سردخانه، آلایش وکارخانه تبدیل ضایعات و تصفیه خانه است و با سرمایه گذاری هشتاد میلیارد تومان و در زمینی به مساحت بیست هکتار راه اندازی شده است.

کاویانی نزدیکی این واحد صنعتی به دامشهر و صندلی آن در فاصله هفت کیلومتری شهر قم را از ظرفیت های کشتارگاه طیب گوشت خواند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم توضیح داد: با توجه به این که کشتارگاه داخل شهر تا چند ماه آینده تعطیل می گردد،ظرفیت کشتارگاه طیب گوشت تامین کننده کشتار استان و همچنین استان های همجوار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1017

به "افتتاح مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مجتمع کشتارگاهی طیب گوشت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید