اقدامات دانشگاه سمنان در راستای مقابله با کرونا ، از برگزاری جلسات دفاع به صورت مجازی تا خرید تجهیزات درمانی

به گزارش تور کانادا، دانشگاه سمنان در راستای مقابله با کرونا اقدامات گوناگونی از جمله برگزاری جلسات دفاع تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی و گندزدایی قسمت ها و بخش های مختلف دانشگاه انجام داده است.

اقدامات دانشگاه سمنان در راستای مقابله با کرونا ، از برگزاری جلسات دفاع به صورت مجازی تا خرید تجهیزات درمانی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دانش آموزی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه سمنان در زمینه مقابله با ویروس کرونا اقدامات گوناگونی انجام داده که تقویت زیرساخت های IT دانشگاه و برگزاری کلاس های باکیفیت آنلاین، به کارگیری از تجهیزات ابداعی واحد های فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان، برگزاری جلسات دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی و لغو تمامی جلسات، اردو ها و برنامه های تشکل های دانشجویی است.

همچنین این دانشگاه به جمع آوری یاری های نقدی دانشگاهیان برای خرید تجهیزات درمانی بیماران کرونا و اهدای آن به دانشگاه علوم پزشکی سمنان پرداخته و کمیته های آموزشی، دانشجویی، پشتیبانی و ارتباطات مردمی در راستای انجام اقدامات جهادی تشکیل داده است.

گفتنی است که دانشگاه سمنان با ضدعفونی و گندزدایی واحد های مختلف دانشگاه، تب سنجی افراد هنگام ورود به مجموعه، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ممنوعیت حضور و تردد دانشجویان تا خاتمه شرایط هشدار گام هایی در برابر جلوگیری از شیوع کرونا ویروس برداشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 475

به "اقدامات دانشگاه سمنان در راستای مقابله با کرونا ، از برگزاری جلسات دفاع به صورت مجازی تا خرید تجهیزات درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات دانشگاه سمنان در راستای مقابله با کرونا ، از برگزاری جلسات دفاع به صورت مجازی تا خرید تجهیزات درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید