امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش تور کانادا، ثبت­ نام الکترونیکی از پذیرفته­ شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی از روز چهارشنبه 24 شهریور ماه آغاز شده است و ساعت 24 امروز پنجشنبه 25 شهریور ماه 1400 سرانجام می یابد.

امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام از پذیرفته­ شدگان دکتری دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در سال تحصیلی تازه، در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد. ثبت­ نام الکترونیکی از روز چهارشنبه 24 شهریور ماه آغاز شده است و ساعت 24 امروز پنجشنبه 25 شهریور ماه 1400 به اتمام خواهد رسید.

در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) ضروری است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت­ نام را بارگذاری و در انتها گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش 5260) را چاپ نمایند.

در مرحله دوم آنالیز مدارک بارگذاری شده به وسیله کارشناسان مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 28 شهریور ماه 1400 در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. در این مرحله دانشجویان باید نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (گزارش 2525) از سیستم گلستان اقدام نمایند. این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت­ نامی است و باید تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند.

مراجعه حضوری مرحله سوم است که دانشجویان باید با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت ­نامی و کنترل نهایی مدارک و دریافت کارت دانشجویی به دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند (زمان مراجعه حضوری پس از عادی شدن شرایط بحران بیماری کرونا اعلام خواهد شد).

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده به وسیله دانشجو، حداکثر تا روز یک شنبه 28 شهریورماه جاری باید به وسیله این مدیریت در سیستم گلستان آنالیز و تأیید شده باشد؛ بنابراین ضروری است پذیرفته­ شدگان به طور مستمر شرایط تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت­ نام (سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را رفع نمایند. در صورت عدم رسیدگی دانشجویان به رفع نواقص در سیستم گلستان، امکان انتخاب واحد برای پذیرفته شدگان فراهم نخواهد شد.

هزینه ثبت نام

کلیه پذیرفته­ شدگان ملزم به پرداخت مبلغ 350 هزار ریال (سیصد و پنجاه هزار ریال) بابت خدمات ثبت ­نام در مرحله ثبت نام الکترونیکی هستند.

بدیهی است بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه ثبت­ نام و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و انتخاب واحد پذیرفته ­شدگان پس از اخذ گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش شماره 5260) و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (گزارش 2525) از سیستم گلستان امکان­پذیر خواهد بود.

به علت شرایط خاص پاندمی کرونا ثبت­ نام ترم اول 1401-1400 به صورت موقت بوده و پس از آنالیز نهایی مدارک به وسیله مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه پذیرش نهایی مدارک الکترونیکی انجام، امکان انتخاب واحد فراهم و در نهایت با کنترل فیزیکی مدارک پس از خروج از شرایط بحران بیماری کرونا، ثبت­ نام قطعی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1307

به "امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید