آشنایی با بازارهای آبی بانکوک

به گزارش تور کانادا، یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌هایی که می‌توانید در تور تایلند در شهر بانکوک به بازدید آن بروید، بازارهای ابی بانکوک است. در این مقاله شما را با بهترین بازارهای بانکوک آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با بازارهای آبی بانکوک

بازدید از بازار آبی Damnoen Saduak در تور تایلند

این بازار، شناخته شده ترین و پربازدیدترین بازار آبی تایلند است. از نکات مثبت این بازار باید به بزرگی و زیبایی حیرت انگیز آن اشاره کرد. این بازار رنگارنگ مملو از قایق هایی است که میوه و مواد خوراکی متنوع می فروشند و سوژه‌ی خوبی برای عکاسی هستند. Damnoen Saduak دقیقا همان چیزی می‌باشد که از یک بازار آبی زیبا در ذهن دارید. البته باید توجه کنید که بیشتر خریداران این بازارمحلی توریست ها و مسافران خارجی هستند که باعث می‌شود تا حدودی چهره محلی آن را مخدوش کنند. فاصله این بازار از شهر بانکوک 100 کیلومتر است و با یک ساعت رانندگی در تور تایلند به آنجا خواهید رسید.

بازدید از بازار آبی Khlong Lat Mayom در تور تایلند

این بازار آبی نه چندان بزرگ در نزدیکی بانکوک واقع شده اند. این بازار آبی Khlong Lat Mayom واقعا بازاری محلی است که برخلاف دیگر بازارهای آبی از حضور توریست ها خالی است. بازار اصلی بر روی خشکی واقع شده است که انواع غذاها و شیرینی جات لذیذ محلی در آن به فروش می رسد. از آنجایی که این بازار در نزدیکی بازار Talin Chan واقع شده است شما می توانید هردو آن ها را در یک روز ببینید. همچنین برخلاف دیگر بازارهای آبی برای دیدار از مناظر اطراف قایق های تفریحی کوچک در تور تایلند تعبیه نشده است.

بازدید از بازار آبی Amphawa در تور تایلند

این بازار از لحاظ محبوبیت در رتبه دوم بازارهای آبی تایلند جای دارد. بازار آبی Amphawa در 90 کیلومتری جنوب غربی بانکوک واقع شده است. این بازار بسیار دیدنی است و با وجود خانه های کوچک چوبی در حاشیه کانال که سوغاتی و انواع موادغذایی از جمله شیرینی جات خوشمزه به مسافران می فرشند، چهره ای منحصربه فرد پیدا کرده است. برای رسیدن به این بازار دوست داشتنی مجبور نیستید که صبح بسیار زود از خواب بیدار شده تا بتوانید خود را حدود ساعت نه به این بازار برسانید .

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 194

به "آشنایی با بازارهای آبی بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بازارهای آبی بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید