باقری: می توانم در قزاقستان روی سکو بروم

به گزارش تور کانادا، ملی پوش کاتای انفرادی بانوان کاراته گفت: از ابتدا نگاهم به قهرمانی آسیا بود و برای این میدان تمرین می کردم و می توانم در رقابت های قهرمانی آسیا روی سکو بروم.

باقری: می توانم در قزاقستان روی سکو بروم

نگین باقری که روز گذشته پیروز شد با غلبه بر مهسا افسانه جواز همراهی تیم ملی کاراته بانوان را در رقابت های قهرمانی آسیا به دست آورد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از ابتدا هم برای مسابقات قهرمانی آسیا تمرین کردم و تمرکزم روی پیروزیت در قزاقستان بود. این اولین حضور در این میدان است اما با توجه به میزان آمادگی و تجربه بالایی که از آن بهره می برم معتقدم می توانم در این مسابقات روی سکو بروم.

وی ادامه داد: بیشتر حریفانی که در قزاقستان با آنها مسابقه خواهم داد در کاراته وان امارات در جدولم بودند و شناخت خوبی از همه آنها دارم. در امارات با اینکه جدول بسیار سخت بود توانستم به مدال برسم پس در قراقستان هم این هدف دور از دسترس نیست. تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را برای کاراته کشورم به ارمغان بیاورم. قزاقستان به نوعی تازه آغاز کار من است و تصمیم دارم بعد از پیروزیت در این میدان تلاشم را هر روز بیشتر کنم تا در میادین بیشتری برای کشورم مدال آوری کنم.

ملی پوش کاتای انفرادی بانوان کاراته گفت: با وجود اینکه در رقابت انتخابی افسانه را بردم اما به هر تصمیمی که مسئولان فدراسیون بگذارند احترام می گذارم و حتی اگر او را به مسابقات اعزام نمایند چیزی نمی گویم. مسئولان فدراسیون در چند ماه اخیر واقعا زحمات زیادی را برای تیم های ملی در تمام بخش ها کشیده اند و از زحمات آنها تشکر می کنم و به تصمیماتشان احترام می گذارم.

باقری گفت: با 60 درصد آمادگی در مسابقه انتخابی حضور پیدا کردم و تمرکزم روی لیگ جهانی اسپانیا و قهرمانی آسیایی بود. در مدت به جامانده فرصتی برای حضور در مسابقات تدارکاتی وجود ندارد و به همین دلیل تمریناتم را در داخل کشور دنبال می کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 306

به "باقری: می توانم در قزاقستان روی سکو بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: می توانم در قزاقستان روی سکو بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید