با نصف قیمت آیفون 15، جدیدترین آیفون را خریداری کنید!، فیلم

به گزارش تور کانادا، طراحی مجدد آیفون SE، همه هواداران را هیجان زده نموده است، اگر این طراحی واقعی باشد، خریداران سود بزرگی می نمایند.

با نصف قیمت آیفون 15، جدیدترین آیفون را خریداری کنید!، فیلم

تینا مزدکی- آیفون SE در حال حاضر بیشترین بودجه را در میان گزینه های آیفون های ارزان قیمت اپل، یعنی سری گوشی های SE دارد. دکمه Home و Touch ID جای خود را به Face ID و نمایشگرهای لبه به لبه داده اند. خوشبختانه، انتظار می رود که یک به روزرسانی آن ها را به آیفون SE بعدی بیاورد، و این مفهوم نشان می دهد که این گوشی هوشمند چقدر می تواند زیبا باشد.

مدت هاست که شایعات زیادی درباره آیفون SE 4 را می شنویم، همه آن ها خواهان طراحی اصلاح شده آیفون 14 و کمی ترکیب از آیفون 15 پرو هستند. اگر از خرید آیفون نو به خاطر قیمت آن خودداری می کنید حتما این دستگاه از آیفون با قیمت 429 دلار، برای شما مناسب است.

کانسپت و ویدیو منتشر شده از این دستگاه، به وسیله طراح 4RMD ساخته شده است. از آنجایی که ویدئوهای تبلیغات اپل طولانی نیستند، این ویدئو نیز طولانی نیست اما هر آنچه که می تواند آیفون SE 4 را فوق العاده کند به نمایش بگذارد.

این ویدئو با حذف دکمه Home و ورود Face ID برای انجام احراز هویت بیومتریک آغاز می گردد، این به این معنی است که صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED را در حالی که در هر چهار گوشه دستگاه کار می نماید، در این دستگاه مشاهده می کنیم.

شایعات اخیر نیز در فیلم گنجانده شده اند، از جمله دوربین 48 مگاپیکسلی. USB-C نیز در این دستگاه وجود دارد، همانطور که در خصوص تمام آیفون های آینده وجود خواهد داشت. دکمه اکشن که در آیفون 15 پرو نیز دیده می شد، بخشی از این دستگاه نیز هست.

اگر همه شایعات به حقیقت بپیوندند، آیفون SE 4 با توجه به قیمت ارزان اش، یک افزوده عالی به خط فراوری اپل خواهد بود.

منبع: imore

227323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آبان 1402 بروزرسانی: 30 آبان 1402 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1812

به "با نصف قیمت آیفون 15، جدیدترین آیفون را خریداری کنید!، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نصف قیمت آیفون 15، جدیدترین آیفون را خریداری کنید!، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید