برگزاری 13 دوره آموزش صنایع دستی در استان گلستان

به گزارش تور کانادا، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گلستان از آموزش 163 هنرمند صنایع دستی در قالب 13 دوره در سطح استان اطلاع داد.

برگزاری 13 دوره آموزش صنایع دستی در استان گلستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، مریم حاجی ابراهیمی امروز یکشنبه 26 مردادماه 99 با بیان این که با شیوع کرونا برگزاری دوره های آموزشی حوزه صنایع دستی به صورت حضوری تا حدی غیرممکن است و سعی شده است تا این دوره ها با تعداد محدود در سطح استان برگزار گردد، اظهار داشت: بهره مندی از فضای مجازی و رسانه های جمعی یکی از اهداف اصلی این اداره کل در برگزاری دوره های آموزشی و پیگیری توسعه و ترویج این هنرصنعت در سطح استان است.

او گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 163 هنرمند استان در قالب 13 دوره عمومی و تخصصی از آموزش های صنایع دستی بهره مند شدند.

معاون صنایع دستی گلستان احیا و باززنده سازی رشته های در حال فراموشی، به روزرسانی رشته ها و ارتقای سطح تولیدات، توسعه و ترویج صنایع دستی بومی و ایجاد اشتغال را از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره های آموزشی مطرح نمود و گفت: ابریشم بافی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، قلم زنی مس، میناکاری سفال، رودوزی های الحاقی، گلیم بافی، زیورآلات ترکمن، البسه محلی، چادرشب بافی، نمدمالی، تولیدات چرمی دست دوز، سفالگری و طراحی محصول از جمله دوره های صنایع دستی برگزار شده در استان بوده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 679

به "برگزاری 13 دوره آموزش صنایع دستی در استان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 13 دوره آموزش صنایع دستی در استان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید