بیش از 82 درصد دانش آموزان لرستان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند

به گزارش تور کانادا، خبرنگاران/لرستان سرپرست آموزش وپرورش لرستان گفت: سال گذشته بیش از 82 درصد دانش آموزان استان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند.

بیش از 82 درصد دانش آموزان لرستان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند

سید عیسی سهرابی امروز 29 شهریورماه، با اشاره به راهبردهای کلان وزارت آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس، اظهار کرد: امسال به دور از هیاهو مدارس به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد و در این مورد به دغدغه های خانواده ها و سلامت دانش آموزان توجه ویژه شده است.

وی به نحوه شروع سال تحصیلی در استان اشاره کرد و افزود: قطعاً مدارس استان کار خود را از سه مهر شروع و مدارس شهری در مهرماه به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

سرپرست آموزش وپرورش لرستان شرح داد: در روستاهایی که مدارس حداکثر 15 نفر دانش آموز دارند با صلاحدید مدیر مدرسه، شورای مدرسه و شرایط و فضای آموزشی می توانند به صورت حضوری البته با رعایت دستورالعمل ها کار خود را شروع کنند و بقیه مدارس که دانش آموزان بیشتر از 15 نفر دارند ترجیحاً به صورت مجازی سال تحصیلی خود را شروع خواهند کرد.

سهرابی با اشاره به آموزش در بستر شبکه شاد، اعلام کرد: سال گذشته بیش از 82 درصد دانش آموزان در این بستر از آموزش ها بهره مند شده اند که این بستر هم در آینده نزدیک باقابلیت ها و سرعت بیشتری در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به دسترسی دانش آموزان به اینترنت در استان اضافه کرد: سال گذشته بیش از 2000 مدرسه به اینترنت وصل شده است و امسال هم برنامه داریم 419 مدرسه در استان که زیرساخت های ارتباطی ندارند با تلاش سایر دستگاه ها به اینترنت وصل کنیم.

سرپرست آموزش وپرورش لرستان با اشاره به اقدامات اجرا شده، بیان نمود: ساماندهی نیروی انسانی، واکسیناسیون 83 درصدی فرهنگیان، شروع واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم در آینده نزدیک، لباس فرم دانش آموزان، توزیع کتب درسی در مدارس، استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس، تجهیز مدارس، اختصاص کمک سرانه بهداشتی به مدارس لرستان و برخورد با مدیرانی که هزینه ثبت نام از دانش آموزان گرفته اند از مهمترین اقداماتی بوده که اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 1314

به "بیش از 82 درصد دانش آموزان لرستان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 82 درصد دانش آموزان لرستان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید