جزیره لانتا در کرابی

به گزارش تور کانادا، جزیره لانتا (lanta)، کرابی به دلیل داشتن مناظر شگفت‌انگیز، سواحل شنی سفید، صخره های مرجانی زیبا، جنگل های گرمسیری و دنیای زیر آب رنگارنگ یکی از بهترین جزایر اطراف کرابی در کشور تایلند برای ماجراجویی است. 

جزیره لانتا در کرابی

جزیره زیبای لانتا یکی از بهترین جاذبه های تور کرابی برای تجربه یک ماجراجویی تکرارنشدنی در طول عمر شما است. این جزیره به عرض 6 کیلومتر و طولی بیش از 30 کیلومتر دارد که در اطراف آن بیش از 70 جزیره کوچک به چشم می‌خورد. این جزیره از دو قسمت اصلی Koh Lanta Yai و Koh Lanta Noi تشکیل شده و دارای 9 ساحل جذاب است.

این جزیره در جنوب تایلند و در 70 کیلومتری جنوب کرابی واقع شده و بیشتر شهرت آن به دلیل داشتن مناظر خیره کننده، سواحل شنی سفید فوق العاده، صخره های مرجانی، جنگل های گرمسیری و دنیای زیر آب رنگارنگ می باشد و تمام عوامل ذکر شده دست به دست هم داده اند تا این جزیره به یکی از دیدنی های تایلند تبدیل گردد. اکثریت مردم این جزیره مسلمان هستند.

در جنوب شرقی جزیره لانتا کرابی دو منطقه فوق العاده برای غواصی وجود دارد که از بهترین های تایلند و جزء مهم ترین سایت های غواصی دنیا هستند. در دو منطقه hin daeng و hin muang بیش از 200 گونه دریایی منحصر به فرد وجود دارد. از دیگر تفریحاتی که در این منطقه رواج دارد، ماهیگیری، کوهنوردی، پیاده روی و اسنورکلینگ هستند.

اگر به کرابی سفر کرده اید و قصد دارید به این جزیره هم سر بزنید می توانید از قایق هایی که در ساحل اونانگ و ساحل ریلی وجود دارند استفاده کنید. ساعت حرکت روزانه این قایق ها 10:30 و 15:30 می باشد و هزینه آن 470 بات است و 2 ساعت و 15 دقیقه طول می‌کشد تا به جزیره لانتا کرابی برسید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-canada.ir شناسه مطلب: 216

به "جزیره لانتا در کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره لانتا در کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید